Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er utrolig lurt å erklære farskap før fødsel. Da kan man fylle ut skjema hos jordmor. Etter fødsel gjøres det ikke lenger på barsel, så da må man på skattekontor for å fikse (og der blir det fort mye krøll).En så tidlig samtale så gjør man ikke mye, første kontrollen i uke 12 er litt mer med å fylle ut skjema og spør om alt med helse. Vanligvis er en sånn tidlig samtale bare å informere deg, og ja far kan bli med på alle om du ønsker, men er nok mer spennende for han å være med på oul og være der for din del. Farskap trenger man ikke signere før etter fødsel om man ikke vil. De spør vanligvis ikke om det her før på barsel. Søk opp svangerskapskontroller så står det hva som skjer på de fleste og nårOg vanlig eller ikke så ta med mannen om du ønsker, men de krever en time alene med deg i starten kun for å spørre om overgrep eller annet i fortiden så du kan svare alene til jm. Dette er kun fordi traumer kan ofte komme kraftig i svangerskapet eller i fødsel eller etter.

Oki da sluttet de kanskje med de nylig, men i 2018 så gjorde de det på sykehuset og sendte de inn. Og jeg fikk sen beskjeden av jm også, men kanskje det er forskjell fra sted til sted for trenger inne dra på skattekontoret, kan ta det ut og sende det inn. Men kanskje det er noe nytt som jeg ikke har fått med megDet er utrolig lurt å erklære farskap før fødsel. Da kan man fylle ut skjema hos jordmor. Etter fødsel gjøres det ikke lenger på barsel, så da må man på skattekontor for å fikse (og der blir det fort mye krøll).
Er man gift trenger man ikke erklære![]()
De endra på det i 2017, så det er rart du fikk behandling etter gammelt system.Oki da sluttet de kanskje med de nylig, men i 2018 så gjorde de det på sykehuset og sendte de inn. Og jeg fikk sen beskjeden av jm også, men kanskje det er forskjell fra sted til sted for trenger inne dra på skattekontoret, kan ta det ut og sende det inn. Men kanskje det er noe nytt som jeg ikke har fått med meg![]()
Okay takk for svarDe endra på det i 2017, så det er rart du fikk behandling etter gammelt system.