I hvilken uke fant du ut at du var gravid?

Uke 4
 
Noen dager før 4+0 med alle tre :)
 
11 uker.
Var hos legen den dagen pga smerter nederst i magen. Hadde tatt to graviditetstester, begge var negative, så hadde slått fra meg tanken om at jeg var gravid. Legen min ringte meg på kvelden og spurte hvor i all verden jeg hadde kjøpt de testene, for de ho hadde tatt var skyhøye. Tidlig ultralyd ei uke etterpå viste at jeg var 12+4. En utrolig hyggelig overraskelse. :D
 
11 uker.
Var hos legen den dagen pga smerter nederst i magen. Hadde tatt to graviditetstester, begge var negative, så hadde slått fra meg tanken om at jeg var gravid. Legen min ringte meg på kvelden og spurte hvor i all verden jeg hadde kjøpt de testene, for de ho hadde tatt var skyhøye. Tidlig ultralyd ei uke etterpå viste at jeg var 12+4. En utrolig hyggelig overraskelse. :D

Oi, kan jeg spørre om hvilke tester du brukte hjemme? For en koselig overraskelse, da! :):)
 
Fikk positiv test 2 uker og 5 dager etter at vi hadde sex. Fikk negativ test dagen før. (Clearblue Early tok den, ikke den vanlige Clearblue).:)
 
Vi skjønte det på dagen eller dagen etter at mens skulle komme. Vet ikke helt hvorfor, jeg kunne kanskje ane det på kroppen men samboer sier at han bare visste det :pompus: Vi reiste fra sydenferie den dagen og jeg tok med en test fra Gardermoen. Det var to trøtte fjes som dagen etterpå kunne konstantere at vi endelig lyktes :shy:
 
10 dpo denne gangen (litt før uke 4). Med nr 2 var det vel i uke 5 og med nr 1 rundt 9-10 dpo.
 
Uke 3+4
 
Uke 4 på de tre første.
Uke 3 på fjerde
og nå i uke 6.

(To svangerskap fullført å to mista)
 
Uke 6! Med graviditetstest. Noen dager etter ble det rimelig tydelig også, for jeg har aldri kastet opp "på den måten" før. Også ga det mer mening at jeg var mer sliten enn vanlig:joyful:
 
Back
Topp