Blogg/SOME

heidijeanettem

Andre møte med forumet
Blogger du, eller skriver du om svangerskapet noen steder?

Jeg er førstegangsmor og har valgt å dele min reise med de som har interesse for det.
Det gir meg mye å kunne dele tanker og følelser, og det er også godt å få tilbakemeldinger på at det jeg føler ikke er så alt for unormalt :banghead:

Vil dere dele deres blogg/profil?

Min blogg: www.miniblogg.no/heidijeanettem
 
Så stilig, det må jeg sjekke ut
 
Blogger du, eller skriver du om svangerskapet noen steder?

Jeg er førstegangsmor og har valgt å dele min reise med de som har interesse for det.
Det gir meg mye å kunne dele tanker og følelser, og det er også godt å få tilbakemeldinger på at det jeg føler ikke er så alt for unormalt :banghead:

Vil dere dele deres blogg/profil?

Min blogg: www.miniblogg.no/heidijeanettem
Lest igjennom bloggen din. Hvorfor skriver du at du ikke er på forum og slikt på bloggen når du tydeligvis er det?
 
Var nok ren reklame for egen blogg dette, tenker jeg
 
Hei alle!

Jeg har skrevet det før jeg ble medlem her inne, så det har absolutt ikke vært meningen å lyve :)
Det har nok også noe med at jeg ikke er her inne hverken daglig eller ukentlig, som gjør at jeg nesten glemmer at jeg er medlem her :shy:

Men det er lettere å anta når en ikke er sikker, og det får jeg ikke gjort noe med. Årsaken til at jeg ikke har svart er fordi jeg ikke er inne på forumet daglig, faktisk rent lite, nettopp fordi jeg føler det ikke har vært nødvendig.

Så senk guarden og ikke anklag for reklame, eller løgn. Jeg er interessert i å lese/følge andre gravide, mammaer etc., og dét var årsak til denne tråden, fordi forum aldri har vært min "greie" . Reklamere for blogg kan jeg fint gjøre andre steder enn på et babyforum :)
 
Hei alle!

Jeg har skrevet det før jeg ble medlem her inne, så det har absolutt ikke vært meningen å lyve :)
Det har nok også noe med at jeg ikke er her inne hverken daglig eller ukentlig, som gjør at jeg nesten glemmer at jeg er medlem her :shy:

Men det er lettere å anta når en ikke er sikker, og det får jeg ikke gjort noe med. Årsaken til at jeg ikke har svart er fordi jeg ikke er inne på forumet daglig, faktisk rent lite, nettopp fordi jeg føler det ikke har vært nødvendig.

Så senk guarden og ikke anklag for reklame, eller løgn. Jeg er interessert i å lese/følge andre gravide, mammaer etc., og dét var årsak til denne tråden, fordi forum aldri har vært min "greie" . Reklamere for blogg kan jeg fint gjøre andre steder enn på et babyforum :)

Må bare si at det innlegget du la ut her skreiv du 7.juli og innlegget der du nevner forum er publisert 8.juli :hilarious::pompus:
 
Hei alle!

Jeg har skrevet det før jeg ble medlem her inne, så det har absolutt ikke vært meningen å lyve :)
Det har nok også noe med at jeg ikke er her inne hverken daglig eller ukentlig, som gjør at jeg nesten glemmer at jeg er medlem her :shy:

Men det er lettere å anta når en ikke er sikker, og det får jeg ikke gjort noe med. Årsaken til at jeg ikke har svart er fordi jeg ikke er inne på forumet daglig, faktisk rent lite, nettopp fordi jeg føler det ikke har vært nødvendig.

Så senk guarden og ikke anklag for reklame, eller løgn. Jeg er interessert i å lese/følge andre gravide, mammaer etc., og dét var årsak til denne tråden, fordi forum aldri har vært min "greie" . Reklamere for blogg kan jeg fint gjøre andre steder enn på et babyforum :)
Fin blogg du har :)
 
Men kjære vene! Er det så farlig da??

Vil ikke si at det er så farlig, men syns bare det er litt spesielt å melde seg inn i et forum og linke til bloggen sin, og så dagen etter skrive at man ikke har hatt noe med forum osv å gjøre.
Man må få lov til å stusse over ting, selvom det ikke er "farlig" :happy:
 
Vil ikke si at det er så farlig, men syns bare det er litt spesielt å melde seg inn i et forum og linke til bloggen sin, og så dagen etter skrive at man ikke har hatt noe med forum osv å gjøre.
Man må få lov til å stusse over ting, selvom det ikke er "farlig" :happy:
Her ble det jo rene lynsjestemningen, lite hyggelig for ett helt nytt medlem.
 
Fin blogg, lykke til med svngerskap ts :)
 
Her ble det jo rene lynsjestemningen, lite hyggelig for ett helt nytt medlem.
Syns ikke det... Man må få lov å stusse på noe tenker jeg. Og det virker litt rart at hun skriver hun kan reklamere for blogg andre steder osv, og ikke er her inne så ofte.. skurrer litt for min del og. Men det kan jo ofte oppstå misforståelser/feiltolket ting.:angelic:
 
Back
Topp