Er navnet klart?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hvor langt var du på vei da navnet til babyen ble bestemt?
Eller har dere ikke bestemt dere enda?

Me har ikkje bestemt oss for namn eller alternativer. Termin var i går, og me lurer veldig på kven som bur på innsida og kva kjønn.

Termin var for 8 dager siden, og vi har ikke bestemt oss for noe navn :p
Akkurat nå har vi to navn på listen, men den listen er stadig i endring...

Har ikke bestemt navn enda. Har en liste med 4 aktuelle, men 2 favoritter av de 4. Blir spennende å se om det blir noen av de eller ikke når vi får se han.

Vi har også en prioritert liste, men er slett ikke sikre på noen av navnene. Det er en vanskelig og stor avgjørelse! Men vi får se om noen av navnene passer når hun kommer.

Han fikk navnet sitt da egget ble satt inn 2+5, og har hatt det siden.
Hadde aldri hørt det før, men mannen har en greie med å navngi eggene, så da dette faktisk ble med videre så fulgte bare navnet med :)

Me har ikkje bestemt oss for namn eller alternativer. Termin var i går, og me lurer veldig på kven som bur på innsida og kva kjønn.
Termin var for 8 dager siden, og vi har ikke bestemt oss for noe navn :p
Akkurat nå har vi to navn på listen, men den listen er stadig i endring...
Så spennende! Jeg har ei jeg kjenner som endte opp med brev fra folkeregisteret med beskjed om at hu måtte velge navn til ungen, om ikke, så gjorde dem det :P Skikkelig virrete person hun da :P

Snuppa er fire dager nå og vi har ikke landet på noen navn ennå:dummy1: Hadde flere alternativer klare, men de passet liksom ikke.. Må se om vi kan ta en beslutning når vi har fått litt søvn, hjernen tenker dårlig for tiden :wtf:

Så spennende! Jeg har ei jeg kjenner som endte opp med brev fra folkeregisteret med beskjed om at hu måtte velge navn til ungen, om ikke, så gjorde dem det :p Skikkelig virrete person hun da :p

Me har tulla med at ungen får jo tildelt namn viss me ikkje klarer velga eit sjølv, så det ordner seg uansett.

Vi har en liste på 3 navn, så får vi bare se hvilket som passer når babyen endelig kommer :)

Back
Topp