Er fødebaggen pakket?

Ja, pakket bagen da jeg ble lagt inn i uke 32 med blødninger og rier.
Har med meg klær/ammebh, klesskift til mannen, toalettsaker hamstret fra parfymerier i små prøvestørrelser, lader, tannbørster, tannkrem, babytøy og kosedyret han skal få, ammeinnlegg, bind, dopapir(de har så hardt papir på Drammen Sykehus), Twix sjokolade og Cafe Bakeriets Sjokoladekjeks.(Det var så godt ved forrige fødsel).
Har også kjøpt meg slippers. Skal putte hårføner i bagen hvis jeg husker det når vi må dra.
Bag og bilstol står sammen.

Har pakket den delvis. Mangler en del småtteri og snacks, men det er ting som kan slenges oppi på 5 min hvis behovet melder seg. Pakker den ferdig når permisjonen starter tenker jeg :)

Nei. Men jeg har lagd pakkeliste. Og den er utrolig lang, så jeg burde kanskje pakke den nå.

Ikke enda. Planen er å få startet pakkingen når permisjonen nærmer seg. Har startet å lese litt rundt hva en bør ha med seg og planlagt litt:)

Nope,skal kjøpe alt jeg tror jeg trenger på fredag da jeg er 34 uker. Første kom 36+5 så det er lurt å ha det klar :)

Nei, men nå har selv mannen blitt med i gjengen av folk som maser om at jeg må gjøre det, så jeg må kanskje vurdere det :shifty:

Nei, men nå har selv mannen blitt med i gjengen av folk som maser om at jeg må gjøre det, så jeg må kanskje vurdere det :shifty:
Min mann også. Men han pakka den mens fødselen var i tidlig fase sist, så jeg forstår han :p

Min mann også. Men han pakka den mens fødselen var i tidlig fase sist, så jeg forstår han :p
Det var akkurat det han klaga over i går, at han ble nødt til å pakke den selv :hilarious:

Har pakket både en bag til babyen og en bag til meg og samboer. Har pakket litt ammetopper, ammebh, ammeinnlegg av ull(likte ikke de engangsinnleggene forrige gang), en god gravid joggebukse(kommer jo ikke oppi de vanlige buksene regner jeg med), noen knallgode sjokoladekjeks(trenger energi) skal også ha noe brus med meg. lader til mobil, kamera, ett par gode store truser, gode sokker og crocks. litt t skjorter og sokker/undertøy til samboer.

Nei, den har jeg helt glemt bort.. Her er vi midt i oppussing så alt annet blir satt på vent

Skal pakke bag og handle inn utstyr når permisjon starter. Er 34 uker i dag

Har skrevet pakkeliste og begynt å handle inn og samle sammen ting. Vi skal snart på 3 ukers ferie og når vi kommer tilbake er jeg i uke 37, så vil være ferdigpakket før det.

Uke 37 nå så har begynt å tenke på det;). Har kjøpt inn det meste og vasket opp klær til babyen. Skal ut å handle inn resten i dag så satser på å ha pakket i løpet av uka:).

Nei, men har skrevet en liste. Vi bor bare en 5-10 min kjøretur fra fødestua, så tenker jeg får tak i det om noe mangler (med mindre vi må sendes til sykehus som er 2 timer unna, men der har jeg familie som kan hjelpe med å skaffe det jeg mangler).

Tenker å pakke den om ett par uker :)

Alt pakket og klart helt ned til mat i fødebagen. Vi er på ferie på Østlandet nå, så jeg hadde et sterkt behov for å ha det ferdig med meg ellers er jeg sikker på fødselen starter på ferie. Men siden jeg har med bag nå så kommer han sikkert litt på overtid ;)

Alt pakket og klart helt ned til mat i fødebagen. Vi er på ferie på Østlandet nå, så jeg hadde et sterkt behov for å ha det ferdig med meg ellers er jeg sikker på fødselen starter på ferie. Men siden jeg har med bag nå så kommer han sikkert litt på overtid ;)
Det tenker jeg også, kommer nok på overtid nå som vi har det meste klart :p

Back
Topp