Drømmer

Som normalt under svanherskap (i følge mannen) har drømmene om at han finner en ny startet igjen. Og de er så virkelig. Og hver gang tar jeg han på fersken med en annen dame. Og drømmene er så virkelig. Våkner ofte oppløst i tårer og er da gjerne enten sur på mannen resten av dagen eller ekstremt kosete og vil holde meg nær han hele dagen :laughing002
 
Som normalt under svanherskap (i følge mannen) har drømmene om at han finner en ny startet igjen. Og de er så virkelig. Og hver gang tar jeg han på fersken med en annen dame. Og drømmene er så virkelig. Våkner ofte oppløst i tårer og er da gjerne enten sur på mannen resten av dagen eller ekstremt kosete og vil holde meg nær han hele dagen :laughing002
Drømte også at typen var en dust inatt. Husker ikke helt hva han gjorde, tror han dro avgårde med noen andre, ja. Og jeg gråt og gråt (i drømme) og våkna opp lei meg og sur på han.
 
Mye drømmer ja. Både mareritt og gode drømmer .
 
Har alltid hatt mye og livaktige drømmer. Har hatt en par bizarre drømmer I det siste om andre planeter, romvesener og mennesker som var fanget i zoo der oppe, haha.
 
Våknet også av at jeg gråt her en natt, men det var av en helt banal grunn :hilarious:
 
Vet ikke helt om drømmene har tatt seg mer opp nå pga svangerskap men har også veldig livaktige drømmer
Katastrofedrømmer har jeg ofte
Så da er det veldig gledelig med litt drømmer som går over i det litt mer romantiske hjørnet
 
Så enormt livlige drømmer att
 
Mange drømmer at dem føder kattunger eller andre dyr/insekt som dem tar vare på. Noen som har opplevd det enda?
 
Mange drømmer at dem føder kattunger eller andre dyr/insekt som dem tar vare på. Noen som har opplevd det enda?

Nei men husker i et tidligere svangerskap (nr 3 eller 4) drømte jeg at jeg fødte som normalt, men når de la "babyen" opp på brystet mitt var det en gammel mann med skjegg :yuck::wideyed: den drømmen gikk igjen flere ganger.
 
Nei men husker i et tidligere svangerskap (nr 3 eller 4) drømte jeg at jeg fødte som normalt, men når de la "babyen" opp på brystet mitt var det en gammel mann med skjegg :yuck::wideyed: den drømmen gikk igjen flere ganger.
Hahaha! Hvordan reagerte du på det?:laughing002
 
Back
Topp