Nærmer seg uke 17 og tenker at det er på tide å begynne å fortelle om graviditeten etter UL i uke 19 for begynner jo å bli rund på midten Hvordan fortalte dere om graviditeten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig! Resten av slekta får det på tlf etter OUL, også får foreldrene våre dele med alle vi ikke snakker så mye med. Å fortelle på SoMe er ikke vår greie, men forstår at mange liker å ta en felles annonsering der 
Nærmeste familie og venner fikk vite det mellom uke 9 og 12, og avdelingen på jobb fikk vite det i uke 16 ettersom det var vanskelig å skjule. Sa samtidig at jeg ville holde det tett fordi vi ikke skulle ha OUL før i ferien, og ikke vet om ting fortsatt er bra. Alltid noen som må plapre, så plutselig visste hele arbeidsplassen det etter en pappegøye hadde tatt seg en rundeHyggelig! Resten av slekta får det på tlf etter OUL, også får foreldrene våre dele med alle vi ikke snakker så mye med. Å fortelle på SoMe er ikke vår greie, men forstår at mange liker å ta en felles annonsering der
![]()
SosialeMedier, forkortelse for alle de ulike varianteneHva er SoMe?
SosialeMedier, forkortelse for alle de ulike variantene![]()

Tenker mest på familie og venner . Tror ikke jeg skal dele noe på nettTenker du da på sosiale medier eller familie?
Til familie laget barna egne tskjorter hvor de skrev på
Til resten la vi ut et bilde på face og skrev at vi venter en liten i desember.
Vi har ikke offentlig gjort det enda men forteller etter hvert som vi møter folk. Legger det kanskje ut når vi har vært på OUL

Forstår deg så godt. Jeg tenkte ikke på at det kunne oppdages noe på OUL sist gang. Men med enda en MA i ryggsekken så blir man litt mer skremt..Så skjønt mee
Da tenker vi likt ser det ut som. Føler det kommer til å være tryggere å si det nå etter oul