Fortelle om graviditet.

Solskinnbolle

Betatt av forumet
Himmelbarn
Julegavene 2019
Nærmer seg uke 17 og tenker at det er på tide å begynne å fortelle om graviditeten etter UL i uke 19 for begynner jo å bli rund på midten Hvordan fortalte dere om graviditeten?

Til familie laget barna egne tskjorter hvor de skrev på :)

Til resten la vi ut et bilde på face og skrev at vi venter en liten i desember.

Vi har ikke offentlig gjort det enda men forteller etter hvert som vi møter folk. Legger det kanskje ut når vi har vært på OUL

Vi har kun informert noen av de nærmeste
Det er fordi jeg er så dårlig og er blitt SM fra jobb
Men til min bror og søster så sendte jeg en SMS med en liten forklaring og ett bilde av babyen i magen

Men vi får se når og hvordan det blir når det offentliggjøres på type FB eller noe

Denne gangen lot vi 7åringen fortelle nyheten på telefonrunde til nærmeste familie :)

Fåregående når vi ventet nr1 hos svigers kledde vi opp sambos da 3 år gamle lilkesøster m3d t-skjorte det sto "jeg skal bli tante". Hos min familie feiret vi pappas bursdag. Når alle satt rundt bordet åpnet han en gave med bilde fra TUL, suprise hehe.

Med nr2 ordnet vi med t-skjorte til storebror det sto "only child expires october-14".. vi kledde på han og tok laaaang tid før noen merka det som sto på skjorta ha ha.

Jeg fortalte til nærmeste familie spredt mellom uke 8 og 12 ca.
Venner i uke 15 og jobb igår, i uke 17. Hadde kvidd meg sånn til å fortelle på jobb men det gikk veldig fint! De ble så glade og det var klemmerunde og alt gikk helt fint :)

Oi, vi har fortalt det til alle allerede. Sa det ikke på noen spesiell måte, men hadde tidlig ultralyd i uke 8. Så noen fikk nyheten servert sammen med et bilde av rompetrollet.

Nærmeste familie og venner fikk vite det mellom uke 9 og 12, og avdelingen på jobb fikk vite det i uke 16 ettersom det var vanskelig å skjule. Sa samtidig at jeg ville holde det tett fordi vi ikke skulle ha OUL før i ferien, og ikke vet om ting fortsatt er bra. Alltid noen som må plapre, så plutselig visste hele arbeidsplassen det etter en pappegøye hadde tatt seg en runde :meh: Hyggelig! Resten av slekta får det på tlf etter OUL, også får foreldrene våre dele med alle vi ikke snakker så mye med. Å fortelle på SoMe er ikke vår greie, men forstår at mange liker å ta en felles annonsering der :happy:

Nærmeste familie og venner fikk vite det mellom uke 9 og 12, og avdelingen på jobb fikk vite det i uke 16 ettersom det var vanskelig å skjule. Sa samtidig at jeg ville holde det tett fordi vi ikke skulle ha OUL før i ferien, og ikke vet om ting fortsatt er bra. Alltid noen som må plapre, så plutselig visste hele arbeidsplassen det etter en pappegøye hadde tatt seg en runde :meh: Hyggelig! Resten av slekta får det på tlf etter OUL, også får foreldrene våre dele med alle vi ikke snakker så mye med. Å fortelle på SoMe er ikke vår greie, men forstår at mange liker å ta en felles annonsering der :happy:

Hva er SoMe?

Vi har ikke annonsert i SoMe enda, men det kommer snart :p Til helgen skal vi møte venner som ikke aner noen ting, og DET blir en overraskelse med meg som da er 20 uker :D

Etter det skal vi annonsere det, men mulig vi venter til etter ultralyden 23. juli :)

Vi har fortalt de nærmeste og noen venner❤️
Men ikke proklamert det noe sted enda
Vet ikke om vi kommer til å annonser noe særlig på SoMe før etter oul
Men vi får se, altså magen er der jo men siden jeg forsetter å gå ned i vekt så holder jeg mye senga/sofaen enda
Men er ute i offentligheten når jeg må
Ellers måtte jeg informere sjefen relativt tidlig siden jeg var så dårlig så hu er heldigvis fult klar over situasjonen

Fortalte nærmeste familie og venner så og si rett etter positiv test :p
Resten fortalte vi rundt uke 12. Vi har ikke tenkt å annonsere graviditeten på some, da vi føler at de som trenger å vite allerede vet det :happy:

Fortalte det til noen nære venner og familie ganske tidlig, før uke 12 og etter uke 13 (etter UL) til resten av familien og venner. Fikk beskjed om at nipt testen var fin, så mannen fortalte kollegaene sine i dag.

Til familie laget barna egne tskjorter hvor de skrev på :)

Til resten la vi ut et bilde på face og skrev at vi venter en liten i desember.

Så skjønt mee
Vi har ikke offentlig gjort det enda men forteller etter hvert som vi møter folk. Legger det kanskje ut når vi har vært på OUL

Da tenker vi likt ser det ut som. Føler det kommer til å være tryggere å si det nå etter oul

Jeg kjenner jeg gruer at meg alvorlig til å fortelle det på jobb! Ble gravid i den tiden jeg skrev under på kontrakt på ny jobb etter mange år prøving i mars. Alt av medisiner for fertilitet behandling står klar på resept og planen var siden jeg fikk ny jobb å begynne i slutten av året for å bli kjent der . Men den gang ei! Første dag i midten av august og termin i desember :dead:

Så skjønt mee

Da tenker vi likt ser det ut som. Føler det kommer til å være tryggere å si det nå etter oul
Forstår deg så godt. Jeg tenkte ikke på at det kunne oppdages noe på OUL sist gang. Men med enda en MA i ryggsekken så blir man litt mer skremt..

Back
Topp