Babycall og bæreutsty

Smorblomst82

Blir kjent med forumet
Hei.

Noen familiemedlemmer ønsker å spleise på litt utstyr til den lille i barselgave.

Vi trenger blant annet babycall og jeg ønsker bæreutstyr.

Har dere noen anbefalinger?

Hei.

Noen familiemedlemmer ønsker å spleise på litt utstyr til den lille i barselgave.

Vi trenger blant annet babycall og jeg ønsker bæreutstyr.

Har dere noen anbefalinger?

Ang bæretøy så anbefaler jeg å melde seg inn i gruppa norsk bæretøy på face. Kommer an på dine preferanser og hva du har lyst å bruke. Er et hav av ulike typer bæretøy. Alt fra sele til sjal og alt mellom der. Selv har jeg mei tai og d er desidert favoritten. Ellers har jeg en manduca som også er god. Samt en close cabo som jeg tenker å bruke helt i starten og frem til lille er ca 5/6 kg. Så har jeg kjøpt en lenny lamb sele, kun testa storesøster i den, men den kan brukes fra nyfødt og virket veldig behagelig. Men d er sele. Vet flere liker godt tula free to grow. Den er veldig lik lenny lamb mener jeg.

Ang babycall så må du først finne ut hva dere har behov for, med eller uten kamera, hvor lang rekkevidde osv. Så hadde jeg googla best i test. D jeg gjorde selv.

Det finnes et hav av bæretøy. Seler, sjal og alt i mellom. I butikken Bæreglede (de har også nettbutikk www.bereglede.no) i Oslo anbefaler de elastisk bæresjal i starten. Det er mest ergonomisk riktig for en nyfødt. Jeg har kjøpt en slik. Slik jeg forsto det anbefaler de ikke bæreseler før babyen har blitt noen uker. Angelpacke bæresele anbefaler de for de minste og kan brukes opp til barnet er 18 kg. Jeg vurderer å kjøpe den eller Ergobaby Omny 360 siden den gjør det bra på tester. Det står en del om bæring på deres nettside. Det ligger også mye tester ute på nett av ulike bæreseler.

Håper du finner ut av det :)

Ser du har fått flere tips ang bæring ;)
Her i huset er vi utrolig fornøyd med Neonate baby all, den har lang og god rekkevidde, god batterikapasitet og du kan legge inn litt forskjellige innstillinger. Vi har uten kamera.

Hører min svigerinne og bonus søster er super fornøyde med neonate uten kamera. Samme grunnet som Camilla skriver.

Vi har akkurat kjøpt neonate uten kamera. Kjempe fornøyd!
Hei,hvilken har du kjøpt? Jeg tenker at bc6900d er god nok men er usikker :)

Back
Topp