Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Må jo innrømme at jeg har gitt meg godt inn på leketrådene for å få det til da![]()
Jaja, fått det til i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må jo innrømme at jeg har gitt meg godt inn på leketrådene for å få det til da![]()
Hehe ja det er noe med det daDu får gruble litt, heldigvis er det lenge til jul!

Men jeg får ta kveldenJaja, fått det til i alle fallhar ikke nok timer i det neste døgnet til å dra det i havn uansett..
snakkes imorgen!Nemlig, da er det verreJaaa men de har jo bursdag også først![]()
Men jeg får ta kveldensnakkes imorgen!
God natt, alle sammen!
Nemlig, da er det verreUtkledningtøy da? Hvis de liker det.
Så blir du den kule tanta som sørger for at barna bare skal gå i utkledningstøy i bhgDet var ett godt tips, det skal jeg se etter![]()
Så blir du den kule tanta som sørger for at barna bare skal gå i utkledningstøy i bhg![]()
![]()
Haha, da har de lagt opp til det selv!Ja det er gøy
Moren deres gav datteren min pulver til å ta i badekaret så vannet ble omgjort til slim!! Så jeg har litt å gå på..
Haha, da har de lagt opp til det selv!![]()
Haha, jepp!Absolutt! Burde kjøpe blokkfløyte til den eldste hos dem egentlig!!
Haha, jepp!Om du vil ta igjen på badefronten så selges det jo poser med sånne kuler som utvider seg. Er nok et helsike å rydde opp
![]()
Sov godtNei må vel legge seg.. ikke fornøyd med at jeg ligger så dårlig an på innlegg. Men sove må jeg vel likevel..
Da ble det blokkfløyteHaha! Er bare redd de sier ungene må gå til tante å bade da.. for de har ikke badekar, men det har jeg![]()
Ja denne gangen må det bli braDenne gangen!![]()
Men alltid noe de ønsker seg lievelJa de er kjempe fine! Mormora som kjøpte til dem..
Det gav jeg alle til dåpen, inkludert sekk.. er så vanskelig med barn nå syns jeg. Har jo alt..
Sov godt
Niesene mine elsker klætJa foreldrene setter nok pris på det, men ungene slenger det jo vekk å hiver seg over neste pakke heller... jeg vil være tante kul! Kjøpe gøye gaver![]()
TakkDu også. Håper smertene har avtatt.