Barnetøy

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hvor kjøper dete barnetøy?
Jeg er på jakt etter tøy til 1.års fotografering...

På 1 års fotograferingen hadde han body og bukse med bukseseler fra newbie, de fleste bildene var uten bodyen (bar overkropp, men med selene fra buksa)

På 1 års fotograferingen hadde han body og bukse med seler fra newbie, de fleste bildene var uten bodyen (bar overkropp, men med selene fra buksa)

Ble du fornøyd? :)

Jeg syns Zalando har mye fint og en del som ikke selges overalt :) Kjøpte kjole til dåpsfesten der og det var nesten vanskelig å velge for de hadde så mye fint.

Jeg syns Zalando har mye fint og en del som ikke selges overalt :) Kjøpte kjole til dåpsfesten der og det var nesten vanskelig å velge for de hadde så mye fint.

De har så mye at jeg aldri orker å se ferdig :hilarious:

De har så mye at jeg aldri orker å se ferdig :hilarious:
Hehe, man må nesten vite hva man skal ha ;) Jeg var på jakt etter en festkjole og da ble det litt færre sider å bla gjennom :P

Hehe, man må nesten vite hva man skal ha ;) Jeg var på jakt etter en festkjole og da ble det litt færre sider å bla gjennom :p

Ja det er sant :hilarious: så mye enklere meg jenter syns jeg!

Syns det ofte er større utvalg i jenteklær i alle fall.

Ja det er det.. helt syk forskjell.. til og med mannen min reagerer, og det skal litt til :P

Jeg syns jo det er veldig fint med rumper :love7

Det syns jeg også, samtidig syns jeg det er litt rart.. så tror jeg styrer unna på bildene som skal opp på veggen :P

Ja det er det.. helt syk forskjell.. til og med mannen min reagerer, og det skal litt til :p
Tror seriøst ikke mannen her har kjøpt et eneste plagg til babyen :P Men jeg elsker det da så gjør meg ingenting, hehe. Ser ofte stor forskjell når man filtrerer etter kjønn på nettsider, er kanskje 75 på gutteplagg og 123 på jenter liksom.

Tror seriøst ikke mannen her har kjøpt et eneste plagg til babyen :p Men jeg elsker det da så gjør meg ingenting, hehe. Ser ofte stor forskjell når man filtrerer etter kjønn på nettsider, er kanskje 75 på gutteplagg og 123 på jenter liksom.

Jeg er så streng, sier at mannen også må :P Jeg vil at han skal være bevisst hva slags klær som selges, hva barneklær koster, hvilken størrelse osv osv.

Jeg er så streng, sier at mannen også må :p Jeg vil at han skal være bevisst hva slags klær som selges, hva barneklær koster, hvilken størrelse osv osv.
Lurt ;) Prisen har han koll på for han må betale for det han også :P

Lurt ;) Prisen har han koll på for han må betale for det han også :p

Hehe :P
Mannen her syns jeg kjøper mye tøy til ungene. Så da må han ta det i det og se hvorfor. Se hvor fort de vokser ut av det osv.

Hehe så greit. Mannen her vippser da en 1000 lapp og sier jeg kan gå å handle. Så da vet han ikke hva som koster hva f.eks. Jeg ønsker at han skal være bevisst på det :P høres steng ut merker jeg :hilarious::hilarious:

Hehe :p
Mannen her syns jeg kjøper mye tøy til ungene. Så da må han ta det i det og se hvorfor. Se hvor fort de vokser ut av det osv.

Hehe så greit. Mannen her vippser da en 1000 lapp og sier jeg kan gå å handle. Så da vet han ikke hva som koster hva f.eks. Jeg ønsker at han skal være bevisst på det :p høres steng ut merker jeg :hilarious::hilarious:
Men de vokser jo så fort! Jeg ga mannen i oppdrag her om dagen å se gjennom alle størrelsene i skapet hennes og legge bort de som var for små, han var rimelig i sjokk da han kom ned i stua og sa at vi måtte kjøpe mer klær til snuppa :P Tss, de har bare godt av at vi er litt strenge av og til, hehe.

Men de vokser jo så fort! Jeg ga mannen i oppdrag her om dagen å se gjennom alle størrelsene i skapet hennes og legge bort de som var for små, han var rimelig i sjokk da han kom ned i stua og sa at vi måtte kjøpe mer klær til snuppa :p Tss, de har bare godt av at vi er litt strenge av og til, hehe.

Så bra han kunne sortere da, så får de litt innblikk :D

Haha ja de har jo det!

Back
Topp