❤️ GratulasjonsTråd❤️

Belka87

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Her kan vi gratulere de som har fått sine små :love7
 
Navn på barnet: Signe
Kjønn: Jente
Termin: 10.juli
Dato født: 22.juni
Uke+dag: 37 + 6
Klokken: 00.45
Fødested: Skien sykehus
Vekt: 2800 g
Lengde: Ikke målt enda, på grunn av at hun lå i seteleie og kom med føttene først. Skal måles ved hjemreise.
Hodeomkrets: 34
Forløsningsmetode: Vaginalt
Smertelindring: Lystgass
Annet du vil fortelle: Frøkna i magen lå i et overraskende seteleie. Kom med føttene først.

Gratulerer så mye med den lille jenta :Heartpink
 
Åå, gratulerer så mye, Mariagk! Velkommen til verden, vesle Signe! :Heartpink
 
Navn på barnet: Emma Lilliana
Kjønn: Jente
Termin: 09.07.19
Dato født: 03.07.19
Uke+dag: 39+4
Klokken: 05.21
Fødested: Ringerike Sykehus
Vekt: 3965 g
Lengde: 52 cm
Hodeomkrets:
Forløsningsmetode: Naturlig
Smertelindring: Ingen
Annet du vil fortelle:
Begynte med rier klokken 16, fikk komme til sjekk klokken 20 siden førstegangs fødende og usikker på om det var rier/kynnere og at det var rolig da ingen fødende. 3 cm åpning får beskjed om å gå en tur for å få hjelp av tyngdekraften og større åpning. Ny sjekk 22.15 da 4 cm og de vil ha meg her. Men det morsomme er at da kom det 2 ambulanser samtidig like etterpå og deretter 2 fødende til som alle sammen fødte føre meg :hilarious: fikk komme inn på fødestua klokka 04.00, hadde ganske intense rier hele veien så var utslitt så ba om epidural. De skulle de ordne, ny sjekk hvor da vannet gikk, men var ikke mer enn 6 cm. Jenta var ute 05.21 så hun kom fort etter det. Rakk ikke epidural og prøvde lystgass, ble kvalm og endte med at jeg spydde på samboeren min istedenfor etter ett par drag :hilarious: så null smertestillende og det gikk faktisk greit selv om det var vondt :)

Gratulerer så mye med jenta :Heartpink
 
Gratulerer så utrolig mye med å ha blitt mamma, Esuna! Og velkommen til verden, Emma Lilliana! :Heartpink Veldig hyggelig å lese litt om fødselsforløpet, takk for at du delte! :happy:
 
Gratulerer så mye, Esuna! Og velkommen til verden Emma Lilliana:love7
 
Gratulerer så mye med å ha blitt mamma, Berlinerbolla! Velkommen til verden, lille Nikola! :Heartblue

Det var en veldig rask fødsel, spesielt for å være førstegangsfødende! Håper du og sønnen din har hatt det bare bra siden han kom til verden. :happy:
 
Gratulerer så mye med liten Nikola, Berlinerbolla!:Heartblue Høres ut som om du hadde en fin opplevelse som førstegangs, håper jeg får oppleve noe det samme.:happy:
 
Navn på barnet: Nikola
Kjønn: Gutt
Termin: 03.07.19
Dato født: 22.06.19
Uke+dag: 38+6
Klokken: 11:11
Fødested: St Olavs hospital
Vekt: 3375
Lengde: 53
Forløsningsmetode: Vaginalt
Smertelindring: Ingen
Annet du vil fortelle: Førstegangsfødende. Veldig rask første fase: litt mensmurringer kl 03:30, første rier rundt 05:00, ankomst sykehus 07:00, full åpning 07:30. Rakk ikke få epidural og fødte på mottaksrommet (rakk ikke flytte over til fødestue). Presset i over en time og måtte til slutt få hjelp med sugekopp/vakuum.

Gratulerer så mye med lille gutten ❤️
Det var en rask fødsel, håper du sier igjen med en god opplevelse ❤️
 
Gratulerer med de små :Heartred
 
Back
Topp