Junitråden!

Men du når du først er har.....
Vet du om er ok sted rundt Larvik å overnatte en natt, skal ta båten derfra som går kl 0800 om morgenen
Denne så jeg ikke før nå:oops:
Er et par hotell i Larvik, Grand og Farris bad:) dyrt..
Ellers finnes Trudvang gjestegård, Holms motell. Rimeligere men også annet klientell:P

Fikk legetime idag. Ny runde antibiotika for både meg og frøkna. Var på UL igår og fikk vite kjønn!♡ selv om hematomet fortsatt er det ser det ut til å helle mot at jeg kommer meg gjennom dette risikosvangerskapet
God bedring til dere❤️
Hvilket kjønn venter du?

Beviset på at jeg og mannen TRENGER den helgeturen som en "fra oss til oss"-gave til våre 40 års dager:

Jeg spurte om han syntes det var en god ide, på messenger 18. juni. Ettersom han ikke har vært tilsnakkendes, tema bursdag har ikke vært aktuelt, og han sover en halvtime lenger enn meg, går i dusjen mens jeg lager matpakker til ungene, kysser meg og gir klem til ungene og drar på jobb, kommer hjem enten når jeg har lagt dem eller når jeg holder på, jobber med en "ikke snakk il meg"-holdning til en time eller to etter at jeg har lagt meg, som er forklaringen på at han igjen neste morgen sover en halvtime lenger enn meg og går i dusjen når jeg og ungene er ferdig på badet og sånn gjentar det seg....

Den meldinga har jeg forsøkt å få svar på daglig siden jeg sendte den. i form av "oss til oss, eller skal jeg kjøpe deg en gave?" og ikke noe svar. I dag formulert som "siden du ikke vil svare på tur så er det vel gave da" som ble besvar med "tur?" og derved kopi av meldingen fra 18. juni og "det hørtes ut som en god ide" som svar.

JA, vi trenger faktisk en tur bare jeg og ham uten unger. Faktisk SNAKKE sammen, ikke bare sende messenger-meldinger...

Så det skal vi gi hverandre til 40 års dagene våre. Og derved litt fra mine foreldre da, for jeg tenkte booke dem som barnevakt. Tid til hverandre :)
Så herlig at dere har landet på det❤️ Høres ut som om dere trenger litt kjæreste-tid!

Denne så jeg ikke før nå:oops:
Er et par hotell i Larvik, Grand og Farris bad:) dyrt..
Ellers finnes Trudvang gjestegård, Holms motell. Rimeligere men også annet klientell:p
Fant ut til slutt at vi kjører tidlig på morgenen..

Jeg fryser! Fin tur ut i regnet, men det setter seg i ryggmargen o_O

Er det virkelig en ting? Jeg har aldri forstått dette med at folk lukter hvitløk. Merker man det ikke om man har spist hvitløk selv kanskje?
Det er veldig helt klart absolutt en ting. Men man kjenner det ikke om man har spist det selv nei

Det er veldig helt klart absolutt en ting. Men man kjenner det ikke om man har spist det selv nei

Snodige greier. Flaks for meg at jeg elsker hvitløk, men nå lurer jeg på om andre har fått lide fordi jeg har spist det ^^

Snodige greier. Flaks for meg at jeg elsker hvitløk, men nå lurer jeg på om andre har fått lide fordi jeg har spist det ^^
Jeg finner det i det hele tatt mer overraskende at det er andre enn mkn avdøde farfar som ikke vet at det lukter

Jeg finner det i det hele tatt mer overraskende at det er andre enn mkn avdøde farfar som ikke vet at det lukter

Jeg har jo hørt om det, men aldri opplevd det så jeg trodde det var en sterk overdrivelse.

Jeg har jo hørt om det, men aldri opplevd det så jeg trodde det var en sterk overdrivelse.

Hvis du ofte spiser hvitløk er du også ofte immun mot lukta :hilarious:

Jeg merker det med en gang samboeren min har spist hvitløk.. men jeg er også veldig sensitiv på lukt..

Hvis du ofte spiser hvitløk er du også ofte immun mot lukta :hilarious:

Jeg merker det med en gang samboeren min har spist hvitløk.. men jeg er også veldig sensitiv på lukt..

Spiser det ikke så ofte, og lukter jo hvitløk av maten. Jeg må prøve å mate mannen med hvitløk en dag og la være å spise det selv for å sjekke :hilarious:

Jeg har lyst til å ta en tur til frisøren! Jeg har ikke vært der siden rett før dåpen til yngste. Hun er 2 år nå :P Håret mitt er skikkelig slitt. Men det er da slik et tiltak :P
Egentlig har jeg lyst på en liten forandring, f.eks en ny hårfarge, men da må jeg jo farge det jevnlig etterpå. Jeg kan ikke gjøre det selv, og jeg har ikke mulighet til å farge hos frisøren hver gang. Jeg må tenke litt på det.

Jeg har lyst til å ta en tur til frisøren! Jeg har ikke vært der siden rett før dåpen til yngste. Hun er 2 år nå :p Håret mitt er skikkelig slitt. Men det er da slik et tiltak :p
Egentlig har jeg lyst på en liten forandring, f.eks en ny hårfarge, men da må jeg jo farge det jevnlig etterpå. Jeg kan ikke gjøre det selv, og jeg har ikke mulighet til å farge hos frisøren hver gang. Jeg må tenke litt på det.

Lykke til med valget. Jeg har også lyst på forandring, men har valgt å ikke farge håret. Det tar for mye tid og er for kostbart å gjøre hos frisør jevnlig.

Back
Topp