Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligIdag gikk jeg og la meg etter mating av frøkna og vi fikk sove i to ekstra timer. Deilig. Og hu sov fra klokken 2 til 6:30.![]()
Nja ikke helt det store for ossMatpakke og sykkeltur?
Ellers kommer det litt an på hvad man har i nærområde som er gratis eller koster lite![]()
Åh såpassJeg skulle ha dyrket ris framfor grønnsaker, her drukner vi jo nesten!
Så koseligHihi ^^
Fant ut av det nå. Gave fra mamma![]()
Åh såpass

Strand, fjære, badeplass i nærheten? Se på google hvad som dukker opp av aktiviteter i området? kanskje no “plukkselv” på frukt eller grønt?Nja ikke helt det store for oss
Må ikke være gratis men ikke koste 5000 heller![]()
Vi har masse strender , og basseng så bading får vi gjort nok avStrand, fjære, badeplass i nærheten? Se på google hvad som dukker opp av aktiviteter i området? kanskje no “plukkselv” på frukt eller grønt?
Ja, alt bra, fortsatt mye smerter, men det blir bedre. Sliter med energinivået, lurer på om jeg må ta en tur til legen og se om jeg mangler noe vitaminer eller noeSå deilig
Går alt bra med dere?
Oj det var lengeSjekket yr nå, det skal regne til 7.juli
Sikkert lenger enn det og. Jeg liker regn altså, men når skal ungene få bade i bassenget sitt da?
Ja, hu er flink til å sove om nattenSå deilig
Så braJa, hu er flink til å sove om natten![]()
Er du sikker på at du ikke skal vente med å bruke disse pengene før du vet hva det er?Gleder meg vilt til å gå ned på butikken nå
Trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å bruke penger på strikketing nå ^^
Hun har jo skrevet hun har fått de av morenEr du sikker på at du ikke skal vente med å bruke disse pengene før du vet hva det er?
Kan faktisk hende noen har tastet feil kontonummer, eller feil telefonnummer med vipps....
Aha. Det hadde jeg ikke fått med meg, bare at hun hadde fått penger hun ikke viste hvor kom fraHun har jo skrevet hun har fått de av moren![]()
Står bak her en plassAha. Det hadde jeg ikke fått med meg, bare at hun hadde fått penger hun ikke viste hvor kom fra

Mmmm, matOppskrift på en slik søtpotet gratinert sak: https://www.lindastuhaug.no/2015/02/12/flotegratinerte-sotpoteter/
Veggiser pleier jeg å glo etter på oppskrifter, de har ofte så gode smaker sammensatt å får frem litt smaker på en annen måte enn jeg gjør. http://www.veganmisjonen.com/p/arkiv-hovedretter.html
Veganmisjonen har mye digge oppskrifter, har laga mye rart fra den siden. Bra jeg er mett nå, dere veit å friste med mat![]()