Stelleveske/-sekk

veenus

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Hvilken stelleveske/-sekk skal du ha? Passer alle til alle vogner?
 
Jeg har kjøpt en sekk fra Kaos. Står den skal passe de fleste vogner. Og fint med sekk når vi bor i tredje etasje uten heis :)
 
Skal bruke opp igjen Skip hop dash som jeg har fra før. Er fornøyd med den. Er god plass og flere lommer i den.

Har også Emmaljunga Organizer som ble kjøpt samtidig som vogna. Den syns jeg ble for liten og uoversiktlige. Egentlig et bomkjøp. Ser bra ut da.
 
Hadde egentlig lyst til å kjøpe sekk, men har ikke samvittighet til det da jeg både har en jeg kjøpte på ebay som igrunn er veldig kjekk etter forrige baby, pluss at jeg fikk en Emmaljunga stellebag med på kjøpet da jeg kjøpte vogna.

Vurderer å kjøpe sånn rominndeler til å ha oppi det store rommet. Enten det eller stoffposer til å kategorisere det jeg har oppi der.
 
Jeg har Emmaljunga nxt 90 vogn også har jeg kjøpt Emmaljunga Organizer stelleveske. Den er ikke så stor, men håper jeg blir fornøyd.
 
Det fulgte med en til vogna, den er ikke så stor men har tenkt å prøve ut hvordan den er før jeg evnt kjøper en annen.
 
Eeeeeeeelsker kiwi stelleveska som fulgte med i startpakken før. Skulle egentlig ikke hatt den, men dama i kassen gav oss en av hver sist siden de hadde liggende flere av de "gamle". Den er så god å ha med seg i bilen f eks når man skal på besøk og slikt. Absolutt stor nok og ikke klumpete og ekkel å ha med seg.

Vi har også en vi henger på vogna, en carena koster stelleveske. Stor og god, men er ikke like lett å ha med seg på farten.. Til å ha hengende på vogna derimot er den helt topp! :) Men hadde nok ikke anbefalt den videre.
 
Har kjøpt en sekk på ebay som jeg håper passer behovet vårt. Virker veldig romslig og praktisk:happy:
 
Har kjøpt meg en DAY Birger et Mikkelsen stelleveske denne gang. Såå mye finere enn den jeg hadde fra skip hop sist.
Har organizer på vogna, så veska får pent ligge under om den skal med :)
 
Hva er fordelen med en stelleveske fremfor å pakke i vanlig sekk/bag? Har massevis av bagger/vesker og sekker fra før, så hadde egentlig tenkt å bruke en av dem til stelleveske.
 
Hva er fordelen med en stelleveske fremfor å pakke i vanlig sekk/bag? Har massevis av bagger/vesker og sekker fra før, så hadde egentlig tenkt å bruke en av dem til stelleveske.

Du kan fint klare deg med en vanlig veske. Fordel med stelleveske er at de har masse rom for å sortere ting i som gjør det enklere å mer oversiktlig. Også har de ofte reim sånn at du kan henge over vognen.
Jeg foretrakk stelleveske pga. Oversikt. Men man kan fint ha poser eller toalettmapper i en vanlig veske for å sortere.
 
Har hatt både stellesekk og stelleveske. Har likt begge deler. Skal bruke en storksak-veske som jeg fikk i gave til forrige baby. Fordelen med stelleveske er jo at den har stropper tilpasset oppheng på barnevognen - så slipper den å ta opp plass i kurven under. Ellers er jeg enig med det som skrives over, at det jo egentlig ikke er så farlig hva man bruker. Man skal ha med seg noen bleier, våtservietter, en gulpeklut, et skift og etterhvert kanskje flaske/mat. Jeg har uansett ikke brukt alle de små rommene...
 
Tror denne kanskje er drømmestelleveska mi. Dog litt dyr :p Syns mannen din det er greit å bruke den også? Tenker på at den ser litt ut som en håndveske :happy:
Veldig fornøyd med den, holder seg kjempe bra :) tja, han er nok ikke typen til å tenke over det. Han bruker det vi har. Han tar med seg hello Kitty badehåndkle til seg selv på svømming om det er den som ligger øverst :hilarious:
 
Har kjøpt Kaos stellesekk, syns de er så fine. Aner ikke om den er praktisk, men virker som det er god plass ihvertfall :)
 
Back
Topp