Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt innspill! Røde trekanter og bilkjøring tuller vi ikke med.Postafen var opprinnelig allergimedisin, og brukes idag hovedsaklig som reisesyketablett. Jeg brukte den masse i forrige svangerskap mot allergiplager, uten at det hjalp nevneverdig mot kvalme. Men den er trygg, og det er en "lavterskel" tablett, første man anbefales å prøve mot kvalmen. Men den har spesielt sterke bivirkninger i form av trøtthet, det e grunnen til at det er varseltrekant på den. Så vær obs i forhold til bilkjøring om du tar den
Det er forskjellig hva som funker for hvem, og noen ganger trenger man en kombinasjon av flere piller. Jeg trodde zofran var løsningen denne gangen, men etter noen dager funket den ikke like bra lengre. Jeg har også hyperemesis, men kommer meg ikke ut av sengen, så det med bilkjøring vet jeg dessverre ikke noe om.Jeg skal til legen ang kvalme, jeg kaster opp alt(samme som sist) sist fikk jeg diagnosen hyperemesis, men denne gangen har jeg fått beskjed at hvis man begynner tidlig så kan man slippe den kvalmen hele svangerskapet. Men jeg kjører bil så hva gjør man når alt har rød trekant orker ikke å vaske opp all maten jeg kaster opp hele tiden er lei allerede en uke inn i kvalmen. Så har pillen funket for noen av dere? Og det står bare forsiktig med bilkjøring, betyr det at man kan kjøre på de??
Huff masse god bedring til degDet er forskjellig hva som funker for hvem, og noen ganger trenger man en kombinasjon av flere piller. Jeg trodde zofran var løsningen denne gangen, men etter noen dager funket den ikke like bra lengre. Jeg har også hyperemesis, men kommer meg ikke ut av sengen, så det med bilkjøring vet jeg dessverre ikke noe om.
Lykke til uansett, ikke noe moro å ha det sånn!
Uff, kjipt når det står på! Jeg ligger på sykehuset nå. Bra det er hjelp å få da <3 Håper du har en flink fastlege som finner noe som funker for deg. God bedring og lykke tilHuff masse god bedring til degJeg har nok ikke kommet til stadiet jeg var sist som du sier liggende. Jeg kommer meg steder, om jeg faster helt(har mange behandlinger jeg må på). Sist ble jeg sengeliggende og sykehusliggende en stund, men håper å ta det tidlig å slippe det så jeg kan fortsatt ha en «normal» hverdag, men vi får se. Masse god bedring til deg
![]()
Huff, regner med at du er lengre på vei enn meg også da, men masse god bedring og håper kvalmen din er snart overUff, kjipt når det står på! Jeg ligger på sykehuset nå. Bra det er hjelp å få da <3 Håper du har en flink fastlege som finner noe som funker for deg. God bedring og lykke til![]()