Blue balls

Aner ikke hva dette handler om. Litt mer forklarende innlegg hjelper...
 
Ja, men hva som blir blått vet jeg ikke! :p Har gått nesten ett år uten tidligere og det var ikke så kult. :p
 
Blå baller! Det menn får om dem ikke får seg noe
Dette stemmer vel ikke helt da. Kan komme av langvarig opphisselse og har ikke noe med å gjøre hvor lenge siden sist :)
På godt norsk, ballespreng :D

Om kvinner kan få noe lignende aner jeg ikke, men tviler ikke, siden det er blodet som foråsaker det :)
 
Vel. Det handler ikke om å ikke få seg noe, det er følelsen menn får om de har holdt på for lenge.
 
Last edited:
Blue balls er vel når menn blir opphisset, men ikke får seg noe. :p Hvis en kvinne teaser en mann og så bare går, altså left with blue balls
 
Tror dere at det finnes noe lignende for damer? :anyone
Så vittig! Når jeg har melkespreng og får kobla til baby på puppen pleier jeg å si til mannen at dette må være samme følelse som å komme når man har skikkelig blue balls..
Så kanskje det er det nærmeste vi damer kommer? :hilarious:
 
Så vittig! Når jeg har melkespreng og får kobla til baby på puppen pleier jeg å si til mannen at dette må være samme følelse som å komme når man har skikkelig blue balls..
Så kanskje det er det nærmeste vi damer kommer? :hilarious:

Godt mulig:D Hadde sinnsjuk spreng leenge med yngste, han åt litt på eine brystet og eg satt med spreng på begge, når han var mett. Ble godkjent donor men ingenting kom ut når eg pumpa, så måtte gi meg. Sa eg kunne ammet fleire enn min men ammer fins jo ikkje lengre ;)
 
Back
Topp