Isolert telt til campingvogn

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Vi skal og se på ei campingvogn idag, planen er å ha den stående på fast plass slik at vi kan dra ut dit i helgene.
Jeg har veldig lyst på et isolert telt (sånn plasttelt om dere skjønner) som kan stå hele året.
Noen som har erfaringer med dette, og vet om noen rimelige og gode merker?
Manne har jobbet som snekker før, så vi kunne vel spart en del på at han bygde ett... Men er jeg som vil ha den campingvogna så føler det blir litt "feil" å prakke på han kjempemye arbeid :hilarious:
Men om det blir veldig dyrt for ett slikt et, går det kanskje an å kjøpe en byggepakke med et isolert anneks? Det kan jo sikkert gjøre samme nytte det.

Visste ikke at de plastteltene var isolerte? Mamma og pappa har spikertelt, det er isolert.

Der mine foreldre har vogna stående er det mange sånne spiketelt som kom som byggesett. Jevtn over uten isolasjon. Men det er jo mulig å isolere vil jeg anta. Pappa bygde selv, isolert og solid.

De finnes både i sommerutgaver og vinterisolerte. Er det kaldt og mye snø der dere skal ha vogn så ville jeg vurdert spikertelt

Ærlig mening så hadde vi bygd. Og planen er det hvis vi noen gang legger vogna fast noe sted.

Du må sjekke opp reglene på plassen dere skal være.
Noen har visse krav - der vi var kunne man ikke bygge selv av tre.

Brukte mestercamp og de leverte varene.
Velg et med garanti og stor portefølje så de kan ordne opp etter seg ved skader.

Back
Topp