Fin kalkulator for å regne ut risiko for spontanabort

FrkVerpesyk

Gift med forumet
Marsboerne2017
Februarbarna 2020
Hei,

Jeg kom over en fin kalkulator på nett (https://datayze.com/miscarriage-chart.php?mode=table) der man kan regne ut sannsynligheten for spontanabort basert på mors alder, antall tidligere spontanaborter, antall tidligere levendefødte barn, høyde og vekt, og så får man opp en tabell/graf som viser hvordan risikoen for spontanabort avtar frem mot uke 20.

Selv er jeg 38 år og 7+5 i dag, med to barn fra før og ingen spontanaborter bak meg, og da er faktisk sjansen for at jeg skal slippe spontanabort nå hele 94%, veldig beroligende syns jeg!
 
Er inne og ser på den litt for ofte alt :D
Jeg er oppe i 83.4% sjanse for at det går bra (5+0). Liker å se at det bare stiger :)
 
Hei,

Jeg kom over en fin kalkulator på nett (https://datayze.com/miscarriage-chart.php?mode=table) der man kan regne ut sannsynligheten for spontanabort basert på mors alder, antall tidligere spontanaborter, antall tidligere levendefødte barn, høyde og vekt, og så får man opp en tabell/graf som viser hvordan risikoen for spontanabort avtar frem mot uke 20.

Selv er jeg 38 år og 7+5 i dag, med to barn fra før og ingen spontanaborter bak meg, og da er faktisk sjansen for at jeg skal slippe spontanabort nå hele 94%, veldig beroligende syns jeg!
Den var kjekk!

Er 26 år, har 2 sa bak meg og 1 barn fra før, er 8+3 i dag og fikk 96,5% for å slippe! Det var deilig å se ❤️
 
Den var fin, og beroligende for en nervøs førstegangsgravid. Er oppe i 86% sannsynlighet for at det går bra!
 
Aldri opplevd å miste, har 2 barn, 6+4 og kom ut med 10%.. synes ikke at det var så beroligende :wtf: ikke tenkt på dette før :sorry:
 
Den var veldig fin! 89% sjanse for at det går bra. Ble veldig beroliget :)
 
Det er veldig greit å følge med på den :)
 
95,8% sjans for at det skal gå bra ❤️❤️
 
Jeg vet ikke om jeg er 7 eller 8 uker på vei, men sjansene er heldigvis ikke så store. Men må si at jeg er bekymret uansett :(

Tusen takk for fin link :)
 
96,7 % nå. Straks 9 uker på vei. Krysser fingrene sånn altså ❤️ opplevd MA før, ikke gøy.
 
Back
Topp