Hjelpes...ungdom og husplikter

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Jeg sitter på terrassen utenfor kjøkkenet og nyter ;)
Unga driver på med oppvaskemaskin...for et skuespil ;)
Dem fikk besked om å tømme og fylle i dag tidlig imens vi drev i hagen, kjøring på gjennvinning osv.
Kom hjem og dem hadde ikke gått i gang :dead:
Begge to måtte på do, den ene skylder på “jeg har besøk” og den andre må nå fixe støttebandasje til overtråkket ankel!

Hadde kunne være ferdig for lengst, men sitter som sagt ute og nyter ;)

Ja dem fikk det til tilslutt ;) men måtte spørre om det var Zalo de skulle ha på maskina :rolleyes:
 
Godt de spurte, og ikke bare brukte zalo....
 
Sånn mi er med lekser, bruker laaaang tid på å klaga sin store nød og alt hun vil gjøra istedetfor. Det kan du gjøre når du er ferdig. Timevis for 10 min lekser liksom:arghh:
 
Å hallo.... Jeg synes det er slitsomt nok med min eldste på 7 :hilarious:
 
Min 13 åring kan godt tulle litt og bruke lang tid altså :p Men så ille er hu ikke at hele dagen går :p

Hu kan fint tømme og ta oppvasken. Tar klesvasken også når det bes om heldigvis. Det ble lært for noen år siden når jeg ble lei av at ungen aldri tok ned klærne sine. Og når de først kom ned, var det sikkert 4 maskiner i slengen. Da fikk hu fint lære seg selv og henge opp, brette og legge på plass :p
 
Min 13 åring kan godt tulle litt og bruke lang tid altså :p Men så ille er hu ikke at hele dagen går :p

Hu kan fint tømme og ta oppvasken. Tar klesvasken også når det bes om heldigvis. Det ble lært for noen år siden når jeg ble lei av at ungen aldri tok ned klærne sine. Og når de først kom ned, var det sikkert 4 maskiner i slengen. Da fikk hu fint lære seg selv og henge opp, brette og legge på plass :p
Henne på 11 hjelper gjerne med det, akkurat i dag var det ekstra ille og dem gadd ingenting
 
Henne på 11 hjelper gjerne med det, akkurat i dag var det ekstra ille og dem gadd ingenting
Skikkelig tiltak altså :p De ødelegger jo bare for en selv resten av dagen pleier jeg å si. Når de ikke bare gjør det de skal med en gang :p
 
Back
Topp