Spotting

Berry

Betatt av forumet
Stjerneskuddene 2024
Er det noen flere som spotter? Vet dere hvorfor det skjer?

Jeg har spottet i et par uker nå, og dro derfor på TUL når jeg var 7+1. Der fikk vi se et lite hjerte som slo, og alt så helt normalt ut. Legen klarte ikke å se hvor blødningen kom fra.

Dette er et fryseforsøk, så jeg tar Lutinus og Progynova 3 ganger for dagen. Kan det være grunnen til spottingen?

Vi har 2 SA og 2 MA bak oss, og jeg har spottet alle gangene. Har derfor ikke så god erfaring med å spotte, så jeg kjenner jeg frykter det verste nå og. Vi har aldri sett hjerteslag før eller kommet så langt som jeg er nå (7+3), så det er jo positivt. Men jeg kjenner at jeg ikke klarer å glede meg noe så lenge jeg spotter.. Noen oppmuntrende ord eller solskinnshistorier der ute? ❤️
 
For meg har blod og spotting alltid vært begynnelsen på slutten..
men når jeg var igjennom IVF, (mislykket forsøk sådan), fikk jeg beskjed om at Lutinius kunne føre til spotting pga skjøre slimhinner;)
 
Jeg har også hatt litt rosa utflod siste par dagene og er stressa pga det, men krysser fingrene. Bruker også lutinus, mulig det kan ha noe med saken å gjøre?
 
Jeg hadde en helt frisk blødning i dag på toalettpapiret. Ikke noe mer, kun litt brunlig utflod etterpå. Ingen magesmerter. 7+1. Kan det vøre sa/ma? :(
 
Er det noen flere som spotter? Vet dere hvorfor det skjer?

Jeg har spottet i et par uker nå, og dro derfor på TUL når jeg var 7+1. Der fikk vi se et lite hjerte som slo, og alt så helt normalt ut. Legen klarte ikke å se hvor blødningen kom fra.

Dette er et fryseforsøk, så jeg tar Lutinus og Progynova 3 ganger for dagen. Kan det være grunnen til spottingen?

Vi har 2 SA og 2 MA bak oss, og jeg har spottet alle gangene. Har derfor ikke så god erfaring med å spotte, så jeg kjenner jeg frykter det verste nå og. Vi har aldri sett hjerteslag før eller kommet så langt som jeg er nå (7+3), så det er jo positivt. Men jeg kjenner at jeg ikke klarer å glede meg noe så lenge jeg spotter.. Noen oppmuntrende ord eller solskinnshistorier der ute? ❤️
Jeg gjorde det (brunlig utflod) i mitt forrige svangerskap, og det gikk helt fint. :)
 
Har ikke spottet i dette svangerskapet, men blødde i uke 5 i forrige svangerskap og han er nå snart 1 :Heartblue
 
Back
Topp