Ingen februarbaby .....

Trist å høre:(
Har selv pcos og to SA bak meg.. Hørt at metformin frem til uke 12 kan hjelpe
 
Sender en megaklem, dette er vondt å lese :Heartred:Heartred
 
:Heartbigred
 
Så trist å høre, ta vare på deg selv oppi dette :Heartred
 
Åå :Heartred Tusen takk alle sammen  :Heartred:Heartred En dag skal vi nok få det til! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:)
 
Så trist å høre! Lykke til videre :Heartred
 
Trist å høre:(
Har selv pcos og to SA bak meg.. Hørt at metformin frem til uke 12 kan hjelpe

Begynte på Metformin etter første SA i februar, håper det fungerer neste gang, kan jo ha vært ekstra uheldig denne gangen!! Hvem vet! Vi må jo få det til en gang!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Begynte med pittelitt brun utflod i forgårs, veldig lite, så kom det pittelitt rødfarge i går. Tenkte ikke så veldig hardt over det. Trodde det kanskje kom av samleie en dag før. Så begynte det å verke en del, som menssmerter som økte i styrke, og det kom litt mer blod. Og i natt fosset det (og da mener jeg FOSSET det) ... Og siden det var sånn sist jeg hadde spontanabort, så visste jeg det var det... Veldig ukult.. Men sånn er det vel bare..:( Håper ingen andre må oppleve det :Heartred
Uff så utrolig fælt:( masse god klem :Heartred
 
Så leit å høre! Håper dere holder motet oppe.H selv 2 SA og 1 MA før minstemann.. Utrolig kjipt!
 
Begynte på Metformin etter første SA i februar, håper det fungerer neste gang, kan jo ha vært ekstra uheldig denne gangen!! Hvem vet! Vi må jo få det til en gang!! :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Satser på at det var noe galt med lille spire og ikke pcos sin skyld denne gangen.. krysser fingrene for at alle gode ting er tre:thumright
 
Back
Topp