Konstant sulten

Uventa nummer 3

Bli kjent med forumet
Er i dag 7+4 og jeg har nå i ca to uker vært konstant sulten og det å spise er det eneste som hjelper mot kvalmen. Og det er ikke fisk og grønnsaker som frister for å si det sånn. Etter tre knekkebrød til frokost er jeg skrubbsulten et par timer senere og sånn fortsetter dagen. Er det flere som har det sånn?

Jeg er livredd for å legge på meg alt for mye og har allerede lagt på meg 2-3 kg.
 
Jeg er konstant sulten, men alt for kvalm til å spise og har ikke lyst på noe som helst - så litt motsatt her, har gått ned 1-2kg...
 
Er i dag 7+4 og jeg har nå i ca to uker vært konstant sulten og det å spise er det eneste som hjelper mot kvalmen. Og det er ikke fisk og grønnsaker som frister for å si det sånn. Etter tre knekkebrød til frokost er jeg skrubbsulten et par timer senere og sånn fortsetter dagen. Er det flere som har det sånn?

Jeg er livredd for å legge på meg alt for mye og har allerede lagt på meg 2-3 kg.

Jeg får ikke i meg noe så kan ikke svare på det.
Men husk at den ekstra vekta kan komme av mye vann, ekstra blod osv i kroppen og, mye hormonelt som skjer i starten ❤️
 
Jeg er konstant sulten, men alt for kvalm til å spise og har ikke lyst på noe som helst - så litt motsatt her, har gått ned 1-2kg...
Samme her. Klarer knapt å få i meg 2 måltider om dagen, kiloene raser nedover:(
 
Sulten hele tiden. Spiste 3 knekkebrød til frokost kl 7, sulten igjen kl 10. Jeg og har nok lagt på meg 1-2 kg og, føler meg tung i kroppen, oppblåst i magen, treg fordøyelse. Baahh:arghh::joyful::joyful:
 
Jeg var sånn sist graviditet. Utrolig sulten og alt smakte kjempegodt. La på meg rett over 20kg.
 
Jeg var sånn fram til uke 6+0, måtte spise for å ikke bli kvalm. Men fra 6+0 har jeg vært konstant kvalm, og har dårlig matlyst. Er og redd for å legge på meg for mye, men jeg er overvektig fra før..
 
Jeg føler meg også helt sykt sulten hele dagen! Og hver gang jeg blir sulten blir jeg kvalm, så jeg føler jeg spiser konstant :sorry: Det som frister mest er osteskiver i ovnen og pomfri :hungry: Husker det var helt likt sist svangerskap også, men det gav seg rundt uke 12-13 som jeg husker fra sist. Håper det blir likt nå også og jeg slipper å sulte frem til februar :rolleyes:
 
Er i dag 7+4 og jeg har nå i ca to uker vært konstant sulten og det å spise er det eneste som hjelper mot kvalmen. Og det er ikke fisk og grønnsaker som frister for å si det sånn. Etter tre knekkebrød til frokost er jeg skrubbsulten et par timer senere og sånn fortsetter dagen. Er det flere som har det sånn?

Jeg er livredd for å legge på meg alt for mye og har allerede lagt på meg 2-3 kg.
Har det helt likt. Spiste 2 brødskiver kl 8, kl 9 var jeg skrubbsulten igjen :p La på meg masse forrige svangerskap, men gikk fort av igjen. Så stresser svært lite med det :) Kroppen har behov for mere tenker jeg når jeg er så sulten.
 
Jeg blir heller aldri mett! Spiser for og ikke bli kvalm. Nyter det mens jeg kan, for i de andre svangerskapene har jeg blitt utrolig kvalm etter uke 6 og ikke hatt noe matglede videre:) så bare å spise mens vi kan! Før kvalmen kommer snikende eller det blir fullt av baby i magen :)
 
Er sulten stortsett hele dagen, men det er meget lite som frister :rolleyes:
 
Jeg har det også sånn. Likevel altfor lite som frister, kun lyst på grønne epler, salte kjeks/riskaker osv uten noe på, sjokolademelk og søtpotetfries. Gleder meg til kvalmen slutter å være så mye tilstede slik at jeg kan spise mer allsidig og sunt :rolleyes:
 
Jeg har det også sånn. Likevel altfor lite som frister, kun lyst på grønne epler, salte kjeks/riskaker osv uten noe på, sjokolademelk og søtpotetfries. Gleder meg til kvalmen slutter å være så mye tilstede slik at jeg kan spise mer allsidig og sunt :rolleyes:
Åhhhhh, søtpotetfries :hungry::hungry::hungry::hungry::hungry:
 
Jeg blir også lett sulten, og blir mer kvalm når jeg er sulten, hvilket fører til at jeg spiser mer. Har ikke noen spesielle cravings utenom at jeg har lyst på masse forskjellig hele tiden og klarer ikke å spise det samme til hvert måltid.
 
Jeg blir også lett sulten, og blir mer kvalm når jeg er sulten, hvilket fører til at jeg spiser mer. Har ikke noen spesielle cravings utenom at jeg har lyst på masse forskjellig hele tiden og klarer ikke å spise det samme til hvert måltid.
Sånn har jeg og det, MÅ ha noe en dag så får jeg avsmak på noe den ene dagen, neste dag er det noe annet jeg vil ha. Slitsomt!
 
Konstant sulten her også om dagen. Første jeg gjør om morgenen nå er å ta en brødskive så fort så mulig så jeg ikke blir dårlig. Men jeg er dårligst på morgenen denne gang. Men må passe på å spise gjennom hele dagen for å ikke bli kvalm og dårlig. Husker dette kom med de andre to også, blir småsprø av det:shifty:
 
Jeg er også kontant sulten.. må ikke bli for mett og ikke for sulten for å bli kvalm.. heldagsprosjekt ;) har lagt på meg 1 kg på 8 uker.. og er klar for mange flere.
 
Back
Topp