Gravid med nr 3

Baby spire 19

Blir kjent med forumet
Har sviktende hukommelse, når det kommer til graviditetene mine. Er der mange som opplever at ha mye mens-symptomer her i starten? Er selv 4 uker 'ish. Og andre som er gravide med barn nr 3, hvor magen allerede vises?
 
Har sviktende hukommelse, når det kommer til graviditetene mine. Er der mange som opplever at ha mye mens-symptomer her i starten? Er selv 4 uker 'ish. Og andre som er gravide med barn nr 3, hvor magen allerede vises?
Mens symptomer er helt normalt. :)
 
Har sviktende hukommelse, når det kommer til graviditetene mine. Er der mange som opplever at ha mye mens-symptomer her i starten? Er selv 4 uker 'ish. Og andre som er gravide med barn nr 3, hvor magen allerede vises?
Jeg hadde også mer menssymptomer med nr 3. Gikk over i uke 5 hos meg.
Har ikke fått mage ennå nei, men det er vel ikke lenge til :p
 
Har sviktende hukommelse, når det kommer til graviditetene mine. Er der mange som opplever at ha mye mens-symptomer her i starten? Er selv 4 uker 'ish. Og andre som er gravide med barn nr 3, hvor magen allerede vises?
Jeg har en del «mensmurringer» :) Hadde det i første svangerskap også, er visst ganske vanlig :)
 
Takk for svar
Passer ikke str 38 mer, så kroppen er definitiv i endring, derfor jeg lurte:Heartred. Nå gleder jeg meg bare til at fortelle det til mammaen min, som ikke kommer til at bli spesielt happy:)
 
Last edited:
Takk for svar
Passer ikke str 38 mer, så kroppen er definitiv i endring derfor jeg lurte. Nå gleder jeg meg bare til at fortelle det til mammaen min, som ikke kommer til at bli spesielt happy

Hvorfor blir hun ikke happy? Moren min var ikke spesielt happy med mine 2 første hun heller desverre.

Jeg er gravid med nr4, mye menssymptomer. Hadde negativ tester forrige uke, og mye mens symptomer(har det fortsatt) så ganske skrekkslagen da jeg fikk positiv test i går
 
Hvorfor blir hun ikke happy? Moren min var ikke spesielt happy med mine 2 første hun heller desverre.

Jeg er gravid med nr4, mye menssymptomer. Hadde negativ tester forrige uke, og mye mens symptomer(har det fortsatt) så ganske skrekkslagen da jeg fikk positiv test i går

Hun er redd jeg ikke blir, at komme på besøk så ofte(bor i Norge, men kommer fra Danmark). Men dette blir bra! Er ordentlig velkommen denne lille spire, så jeg gleder meg veldig!
 
Mage ja! Hormonene har nok fått magemusklene til å sprette til siden allerede! Blir ikke lett å holde dette skjult i 4 uker til:dead:
 
Hun er redd jeg ikke blir, at komme på besøk så ofte(bor i Norge, men kommer fra Danmark). Men dette blir bra! Er ordentlig velkommen denne lille spire, så jeg gleder meg veldig!

Det skal jo gå begge veier, nå har hun jo en ekstra grunn til å besøke deg;) nyt graviditeten og ikke bry deg om hva eventuelt andre mener.
Er selv spent på å fortelle folk over sommeren at vi venter nr4, redd folk skal tenke vi er gale:wideyed:
 
Det skal jo gå begge veier, nå har hun jo en ekstra grunn til å besøke deg;) nyt graviditeten og ikke bry deg om hva eventuelt andre mener.
Er selv spent på å fortelle folk over sommeren at vi venter nr4, redd folk skal tenke vi er gale:wideyed:
Folks holdninger merker jeg allerede og vi venter nr 3. Folk som har spurt om ikke vi skal ha flere blir overrasket over at jeg drar på det og ikke svarer kontant «nei».
 
Det skal jo gå begge veier, nå har hun jo en ekstra grunn til å besøke deg;) nyt graviditeten og ikke bry deg om hva eventuelt andre mener.
Er selv spent på å fortelle folk over sommeren at vi venter nr4, redd folk skal tenke vi er gale:wideyed:

«Etter nummer tre kommer fornærmelsene» leste jeg en gang.. uff ;) gruer meg også til å fortelle det til folk. Men tror ikke det kommer som et sjokk, jeg eelsker barn/familielivet :)
 
Min mage begynner og stramme godt under buksa ;) tror det ofte er sånn når man har vært gravid før? Magemusklene klarer ikke holde den på plass. Og ja, mensmurringer kommer og går!
 
Jeg er også gravid med nr 3..husker ikke at jeg hadde mensmurringer med de to andre, men har det nå. Massevis. Merker ikke noe på klærne og fasongen ennå. Legen min sa noe sånt som at det er trendy med tre og at tre må man ha ;)
 
Har sviktende hukommelse, når det kommer til graviditetene mine. Er der mange som opplever at ha mye mens-symptomer her i starten? Er selv 4 uker 'ish. Og andre som er gravide med barn nr 3, hvor magen allerede vises?
Er selv gravid med nr 3, men husker svært lite fra de tidligere svangerskapene da minsten blir 6 år om noen mnd.. men har litt mensmurringer nå som kommer og går. Magen syns jeg er ganske stor, men er vel ikke gravidmage akkurat :hilarious: Regner med at ivf medisinene ikke lenger har skylden, da de kiloene jeg la på meg på grunn av dem begynner å forsvinne igjen.. Men det blir ikke lett å skjule magen i sommer:facepalm:
 
Nr 3 på vei her og:) jeg er bare oppblåst så er ikke akkurat gravid mage :hilarious: men regner med den kommer etterhvert:smug: ikke vært stor med noen av barna, bare en liten fotball :hilarious:
 
Folks holdninger merker jeg allerede og vi venter nr 3. Folk som har spurt om ikke vi skal ha flere blir overrasket over at jeg drar på det og ikke svarer kontant «nei».
Folk er så frekke!
 
Åja gjett om! Med de to første tok det lang tid før magen kom men nå er mage pupper ALT gigantisk! 4+6...
Håper det ikke er mye hvalfangst i området for da sliter jeg
 
Back
Topp