Halsbrann!!

Jeg også.... synes det er så tidlig enda sammenlignet med de andre to graviditeter....
Begynte før jeg i det hele tatt visste om lille frøet i magen....

Har desverre ingen gode tips annet enn å spise loff eller ta magnesium/kalcium tabletter
 
Ikke fått halsbrann enda denne gangen, men hadde det hele tiden forrige svangerskap, finnes noen tyggetabletter på apoteket og noen på matbutikken tror jeg man kan ta men jeg klarte ikke ta de for brakk meg av dem... men det er jo verdt et forsøk !
 
Ikke fått halsbrann enda denne gangen, men hadde det hele tiden forrige svangerskap, finnes noen tyggetabletter på apoteket og noen på matbutikken tror jeg man kan ta men jeg klarte ikke ta de for brakk meg av dem... men det er jo verdt et forsøk !
Har prøvd tyggetablettene! Det var helt grusomt :depressed:
 
Jeg spydde meg ihjel av de tablettene sist, men niesen min sin mor hadde visst vært plaget av halsbrann også og tipset meg om lovehearts, de godteriene. De tok vekk all halsbrannen, og eg våknet ofte på natten og måtte tygge på de før eg sovnet igjen :laughing002 anbefaler!
 
Kjøpte noe på apoteket sist, smakte gruuusomt!!! Men det funket:p Håper jeg slipper halsbrann denne gang:confused:
 
Reduflux har reddet meg gjennom to tidligere graviditeter. Smaker ikke akkurat godteri, men synes den peppermyntesmaken er absolutt overkommelig. Har ingen halsbrann enda, håper det lar vente på seg en god stund!!!
 
Sist var det så ille og ingenting uten resept hjalp. Fikk omeprazol hos legen. Halsbrannen forsvant på dagen. Har lært til dette svangerskapet etter å hatt søvnløse netter forrige svangerskap pga halsbrann.
 
Back
Topp