Junitråden!

"Når vi bruker uttrykket jus som ramme, tenker vi like mye på rettigheter som på påbud og forbud. Poenget med begrepet er at forvaltningen må forholde seg til en rekke rettsregler når de skal anskaffe, utvikle eller bruke digitale hjelpemidler".....

Og jeg som liksom skulle slappe av i kveld...

Dumme, dumme datamaskin, du kan ikke finne på å dø på deg nå, er jo litt over 1 uke til å får ny!!!
Håper du får den til å vare en uke til.

Privat eller jobb? Jeg har oppfatningen av at det er jobb?

Der er jeg heldig altså. Vi får ny før den dør og dør den så finnes en lånemaskin vi får ha til den nye er på plass asap. Teknologi er høyt prioritert.

Håper du får den til å vare en uke til.

Privat eller jobb? Jeg har oppfatningen av at det er jobb?

Der er jeg heldig altså. Vi får ny før den dør og dør den så finnes en lånemaskin vi får ha til den nye er på plass asap. Teknologi er høyt prioritert.
Problemet med maskinen min at den begynner litt vel fort å bli dement, og jeg burde egentlig ha spurt om ny for lenge siden...
Har bare et litt for personlig forhold til dippe-duttene mine :P
Tror nok den holder til jeg får ny, den må bare overbevises om at når jeg vil at den skal starte så skal den ikke gå i dvale, og den skal går i dvale når jeg forteller den det.

Med andre ord, den oppfører seg som en liten unge som nekter å sove nå vi voksne vil det, og er våken når vi voksne vil at den skal sove :P

Ja men de er jo likefullt aleneforeldre :)

Det har eg ikkje sagt noko om. Bare uenig at det å få barn uten far, skal utløse like rettigheter som dei som må avslutte forhold til partner. Men det er slik loven er, men det betyr ikkje eg er uenig i da.

Back
Topp