Smetter på et og annet.Det erjo endel det da
Merker at effekten er der, når jeg har begybt er det lettere måned etter måned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smetter på et og annet.Det erjo endel det da
Reagere på at det ikkje far inni bildet i hele tatt. Skjønner dei ønsker barn og kanskje ikkje har partner.Ja de er jo enslig så da bør de jo få
Ser ikke så varmt ut, men det er kanskje det ?God morgen
Varmt ute i dag , lite søvn men fått tart ekstra sterk tablett så da overlever jeg nok
Håper dere får en fin dag. Og at yr har mer rett enn storm (overskyet eller regn)God morgen
Varmt ute i dag , lite søvn men fått tart ekstra sterk tablett så da overlever jeg nok
De fortjener virkelig hjelpenJa dey er det
De fortjener virkelig hjelpenJa dey er det
Her koser vi oss i babyboblen. Mye avslapping og kos med nydelige Frøkna vår.

Ja, relativt lite smerter. Kommer meg opp og går, begynt å pumpe og får ut nesten 20ml som ikke er dårlig på dag 3, tror jeg.Går det bra etter ks? Så flott dykk kosa dykk med lille frøkna![]()
Ja, relativt lite smerter. Kommer meg opp og går, begynt å pumpe og får ut nesten 20ml som ikke er dårlig på dag 3, tror jeg.![]()
Her koser vi oss i babyboblen. Mye avslapping og kos med nydelige Frøkna vår.
Kjekt når man prøver å gå videre og date, men han som er interessert vil vite kor tid eg går heim frå byn, når han gikk heim før.. Og som forvente at han har krav på meir av min fritid enn vennene mine. Dette er ikkje seriøst, eg sa me kunne gå på kino 1 gang. Korleis hadde dykk reagert?
Hadde kuttet kontakten tvert, han der lukter det kontrollfreak av! Det kan bli farlig. Tid med deg er noe han skal ønske, og som han skal ønske at du gir frivillig, ikke noe han har krav på.
Det han fikk beskjed om. Han likte det ikkje. Han ikkje mitt tlfnr eller veit kor eg bur. Eg veit kor han jobber, så holder meg unna den butikken.
Like greit det ja. Det er visst ikke særlig godt å være sammen med noen som kontrollerer en så kraftig.
De mistenker prolaps i korsryggen. Så mulig mr imorgen.Så herligSånn hadde jeg det med eldste, etter at barselstårene forsvant. Kunne ha gjenopplevd den tiden mange ganger
Hvordan går det med foten?