Ja kanskje vi burde detSå da kan dere to rotte dere sammen og og baksnakke oss andre her inne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kanskje vi burde detSå da kan dere to rotte dere sammen og og baksnakke oss andre her inne![]()
Bare husk å legge ut referat etterpåJa kanskje vi burde det![]()
Det kan fort bli litt langt...Bare husk å legge ut referat etterpå![]()
Og destomer morsomt å lese, lurer på hva dere sier om megDet kan fort bli litt langt...
HahaOg destomer morsomt å lese, lurer på hva dere sier om meg
Sta j*** av en forretningskvinne![]()
Er kanskje det, men innerst inne så er jeg bare en hvilken som helst tullingHahamasse å si om deg vel ?
![]()
Det er jo jeg å! De gale har det godtEr kanskje det, men innerst inne så er jeg bare en hvilken som helst tulling![]()
Hvem er ikke det?Er kanskje det, men innerst inne så er jeg bare en hvilken som helst tulling![]()
Ja ikke santHvem er ikke det?
Og vi ser ut til å stortrivesDet er jo jeg å! De gale har det godt
Ser den ! Vi var i bursdag i Dag ellers hadde nok vi å dratt i dagOg vi ser ut til å stortrives
Det var forresten 2 grunner til at vi dro til TF i dag og ikke i morgen som opprinnelig planlagt..
1. Det var meldt finere vær i dag.
2. Jeg må jobbe litt i morgen
Har en bok men noe jobbrelatert fagstoff jeg burde få lest ut i løpet av helgen.Ser den ! Vi var i bursdag i Dag ellers hadde nok vi å dratt i dag
Det erjo endel det daJeg har 9. Husker ikke i farta målet, men det er litt "tørke" så jeg sliter med å komme på flere og har ikke akkurat så mange innlegg heller.
Skjønner det. Håper du kommer imellomHar en bok men noe jobbrelatert fagstoff jeg burde få lest ut i løpet av helgen.
Den har en del prinsipper jeg trenger i forbindelse med utarbeiding av noen dokumenter
Hvem mot?Brannkamp i dag![]()
Kos degHar hatt en fin dag i byen i dag. Vi spiste frokost på mcdonalds (elsker frokosten derfra. Vi har ikke spist frokost der mer enn 2 ganger nå, men jeg og mannen spiste der på ferie i England så det er litt nostalgisk måltid for meg). Fikk gjort noen ærend, og så måtte vi selvsagt kjøpe is
Nå har vi barnefri til i morgen. Hurra!!! Jeg kan faktisk sove i natt![]()
![]()
![]()
BarndomsminnerRabarbra dyppet i sukker...
Ja dey er detSer på sofias engler . Rørende
Velkommen hjemPhu.. Nå var det godt å komme hjem, etter å ha vært på jobbreise siden onsdag. En uke jobb igjen nå. Så to uker ferie. 10 dager til neste flytur.
Har dere det bra?
Mener du nå at "jeg kommer igjennom", eller at "jeg kommer innom"-som i forma av at jeg får tid til å være her også?Skjønner det. Håper du kommer imellom