Usikkerheten

Bønna2020

Betatt av forumet
hei, vet ikke om dette er lov eller ikke, men ei venninne lurte på om jeg kunne vise dere noen bilder som er tatt med 4 dagers mellomrom og høre hva dere tror.. hun vil ikke melde seg inn her uten grunn og jeg var allerede her..
hva tror dere om disse testene?
 

Vedlegg

  • 62374361-2FB0-424B-91FC-788D289D0EAD.jpeg
    62374361-2FB0-424B-91FC-788D289D0EAD.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 47
  • 6A8A8F8A-53BF-433E-B752-B78C5016EF90.jpeg
    6A8A8F8A-53BF-433E-B752-B78C5016EF90.jpeg
    22,9 KB · Visninger: 47
Jeg ser også strek på begge :happy: er hun i tvil så kan hun ta blodprøve hos fastlegen for å måle HCG :)
 
Tusen takk for svar❤️
Hun var ikke sikker på når hun skulle starte testingen da hun har gått av prevensjon så hun har ikke hatt mensen på noen år, så det er maks 3 uker siden eggløsning og befruktning, tror dere det kan være grunnen til at streken ikke er blitt noe mye sterkere?
Hun hadde snakket med lege og de ba henne vente til neste uke og da komme inn etter ny test om den var positiv og hun ville bekrefte.
 
Tusen takk for svar❤️
Hun var ikke sikker på når hun skulle starte testingen da hun har gått av prevensjon så hun har ikke hatt mensen på noen år, så det er maks 3 uker siden eggløsning og befruktning, tror dere det kan være grunnen til at streken ikke er blitt noe mye sterkere?
Hun hadde snakket med lege og de ba henne vente til neste uke og da komme inn etter ny test om den var positiv og hun ville bekrefte.

Er det en Rfsu-test? De har ikke et veldig godt rykte og kan både gi skyggestreker og være treige med å gi klare streker selv om man er gravid. Anbefaler å kjøpe en Clearblue digital med ukesindikator, så er det ikke så mye å lure på :joyful:
 
Back
Topp