.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Reagerer også slik som du når legen gratulererSamme her! 12 + 1 og var på første kontroll hos lege i dag. Hun var strålende positiv og gratulerte meg med graviditeten, og jeg var nesten litt "nei, hysj da, det er jo alt for tidlig!" Hehe. Fortsatt litt avventende, tror liksom ikle helt på at jeg er gravid. Har ikke fortalt det til noen andre enn nærmeste familie, svigers vet det ikke ennå engang, og ingen på jobben.
Hadde håpa legen skulle høre etter hjertelyd, men det gjorde hun ikke. Så har bestilt privat ultralyd i morgen, håper alt ser bra ut og at jeg kanskje det blir litt mer virkelig da![]()

Så deiligVært på ultralyd i dag, og nå føles det mye mer virkelig! For en fin liten knøttStrakk seg, lekte med tærne sine og med navlestrengen. Utrolig!

Sniker fra november.. veldig uvirkelig frem til jeg begynte å kjenne bevegelsernå som jeg kjenner henne daglig er det liksom noe annet, fått et forhold til den lille som er der inne
![]()

Vet du kjønnet?Sniker fra november.. veldig uvirkelig frem til jeg begynte å kjenne bevegelsernå som jeg kjenner henne daglig er det liksom noe annet, fått et forhold til den lille som er der inne
![]()