Konsert!

mummimammaides

Flørter med forumet
Julegavene 2019
Hei!

Skal på konsert neste uke! Er da 16+1.

Hvordan blir det på konserten, er det farlig for fosteret med høy musikk? Er ikke rock forresten, er Sondre Justad

Ikke farlig i det hele tatt.

Her blir fnugget med på både Mayhem og Rammsteinkonsert i løpet av sommeren... :knegg:

Ikke farlig nei, bare pass på hvem du har rundt deg så du ikke får noen slag i magen. Litt av hvert kan skje når du er rundt masse fulle folk på konsert. Crazy dancers and all.

Jeg var på konsert i forrige uke, i uke 13. Tenkte ikke noe over at det kunne gjøre noe og tror nok det gikk fint :D

Jeg så Alice cooper og iron maiden når jeg var gravid med første :p det gikk helt fint. Bare passe på hvem man står med og være med en trygg flokk :) jeg plasserte meg langt fremme, og da gav vaktene meg vann og slikt siden magen var synlig :) og de som var rundt meg ropte "kvinne med barn" til vaktene og de rundt om det var noe :)

Jeg så Alice cooper og iron maiden når jeg var gravid med første :p det gikk helt fint. Bare passe på hvem man står med og være med en trygg flokk :) jeg plasserte meg langt fremme, og da gav vaktene meg vann og slikt siden magen var synlig :) og de som var rundt meg ropte "kvinne med barn" til vaktene og de rundt om det var noe :)
Vann og greier! Skikkelig luksus :) vi har sitteplasser på rammstein og på tons of rock blir jeg å dingle i utkanten av mengden. Må nok fikse meg vann selv :knegg:

Faktisk mer bekymret for Ariana grande konserten jeg og nr.1 skal på i starten av oktober. Der har vi ståplass på gulv på grusomme telenor arena...

Vann og greier! Skikkelig luksus :) vi har sitteplasser på rammstein og på tons of rock blir jeg å dingle i utkanten av mengden. Må nok fikse meg vann selv :knegg:

Faktisk mer bekymret for Ariana grande konserten jeg og nr.1 skal på i starten av oktober. Der har vi ståplass på gulv på grusomme telenor arena...
Denne konserten var ståplass på gulv på grusomme Telenor arena :hilarious: satt meg på gulvet om det ble for gale :p Men nå vet jeg ikke hvordan Arianda grande fans er. Men metalheads er tydeligvis veldig hensynsfulle mot gravide på konsert :p

Tror Ariana grande fans er villere... får satse på at jeg kan finne ett rolig hjørne. Nr.1 er ikke så veldig glad i høye skarpe lyder og egentlig ikke så veldig fan, så får satse på at hun er med på å dingle ved en vegg.

Forøvrig må jeg moderere kommentaren fra tidligere. SAMBO skal få fikse meg vann :knegg:

Sniker fra Juli.
Jeg var på Bon Jovi konsert på lørdag (er 34+3).
Passet bare på at jeg hadde litt plass rundt meg slik at jeg ikke fikk noen slag/dult i magen, og tok ellers hensyn til min egen form. Lille i magen har det bare fint (fikk dette bekreftet på UL kontroll i dag, i forbindelse med oppfølging i forhold til andre ting i svangerskapet).
Dra, kos deg, og ta hensyn til kroppen din og behovene dine underveis :)

Back
Topp