Junitråden!

God Tirsdag, og takk og pris for en kort uke foran oss!
Jeg sitter og søker på nye jobber, det eneste som holder meg noenlunde fornuftig i dag. Er så møkklei og fortvilt av jobben. Sjefen sitter og sier "do it baby, search that for me" og jeg spyr inni meg. For en syk mann.

På den positive siden har tispa vi håper på valper fra, UL i morgen...!!! <3

Uhm... Har dere ingen rettigheter der du jobber? For en ekkel mann!

Jeg ba mannen gjemme godteriet mitt i går, men i dag fant jeg det så nå spiser jeg det.... Selvkontroll, hva er det? :anyone

Legges inn imorgen, tenkte å be om noe å sove på den natta, så ks på torsdag.

Kan være kjekt å få sove litt på forhånd ja, en vet aldri hvilken type baby en får :)
Min første var en sovebaby, mens andre ikke ville sove om hun ikke fikk sovne på puppen, og alltid på meg. Det blir spennende å møte det lille mirakelet og bli kjent med henne <3

Kan være kjekt å få sove litt på forhånd ja, en vet aldri hvilken type baby en får :)
Min første var en sovebaby, mens andre ikke ville sove om hun ikke fikk sovne på puppen, og alltid på meg. Det blir spennende å møte det lille mirakelet og bli kjent med henne <3
Ja, gleder meg. Håper de er åpne for å gi meg noe å sove på da, for jeg kjenner meg selv, får ikke sove om ikke pga at jeg er så spent. Skikkelig spent på hvordan hu ser ut.

I natt drømte jeg at jeg hadde glemt å lukke lokket på akvariumet, og fiskene hoppet ut. Jeg fikk reddet dem heldigvis ^^

Skulle legge opp masker til en ny genser, men jeg har glemt strikkevesken i bilen som mannen har kjørt i til jobb, så jeg har ingen strikkepinner. Så jeg sitter her og kjeder meg. Yngste sover i vogna i gangen, så jeg kan ikke bråke heller.

Jeg sitter på jobb jeg, kommer meg ikke hjem. Veien ble stengt pga en trafikkulykke rundt 9.30

Den er stengt. Dvs, de slipper forbi biler i små kolonner på gangveien ved siden av selve veien. Det er en vei uten omkjøringsmuligheter (utenom å ta noen ferger og kjøre noen timer da... de har nå omdirigert ferga som går fra det området man ikke kommer seg til, også, såden går til et fergeleie på andre siden av ulykken)

Det står biler så langt man kan se, sier min svigerinne som ringte for å høre om vi trengte hjelp til å hente yngste i bhg. Men siden mannen startet dagen på hjemmekontor siden vi hadde besøk, kom han seg aldri noe sted, og derved har han hentet henne. Og jeg sitter stuck og oppdaterer nettaviser og trafikkflyt og gogle maps, for det vr sagt 2-3 timer litt før ett så jeg håpte den ånet snart...

Jeg sitter på jobb jeg, kommer meg ikke hjem. Veien ble stengt pga en trafikkulykke rundt 9.30

Den er stengt. Dvs, de slipper forbi biler i små kolonner på gangveien ved siden av selve veien. Det er en vei uten omkjøringsmuligheter (utenom å ta noen ferger og kjøre noen timer da... de har nå omdirigert ferga som går fra det området man ikke kommer seg til, også, såden går til et fergeleie på andre siden av ulykken)

Det står biler så langt man kan se, sier min svigerinne som ringte for å høre om vi trengte hjelp til å hente yngste i bhg. Men siden mannen startet dagen på hjemmekontor siden vi hadde besøk, kom han seg aldri noe sted, og derved har han hentet henne. Og jeg sitter stuck og oppdaterer nettaviser og trafikkflyt og gogle maps, for det vr sagt 2-3 timer litt før ett så jeg håpte den ånet snart...
Oj såpass ja

Det er ikkje kjekt å sitte fast. Håpa det ordna seg. Stygg ulykke?

Det er ikkje kjekt å sitte fast. Håpa det ordna seg. Stygg ulykke?

Trolig det ja. Lastebil og personbil, smalt så det ristet i bygg i nabolaget, de trodde det var sprenging. En person satt fastklemt, de fikk vedkommende løs og til sykehsuet med alvorlige skader, er vel det som står.

Det hr bare ganske grunnleggende påvirkning på trafikken siden det kjører mange tusen biler der hver dag, mange. Og veien har ingen omkjøringsmulighet altså utenom ferge som slett ikke går dit jeg skal.

Oj såpass ja

Jepp. Står visst alle veier ser det ut til på sånne trafikk-kart, selv om det nå skal være åpnet for kolonnekjøring forbi og ergene skal dirigeres tilbake til sine vante veier, så så det løser nok snart. Jeg gir meg nok snart og stikker på butikken og deretter stiller jeg meg bare bakerst i køa og kommer meg hjem før eler siden.

Jepp. Står visst alle veier ser det ut til på sånne trafikk-kart, selv om det nå skal være åpnet for kolonnekjøring forbi og ergene skal dirigeres tilbake til sine vante veier, så så det løser nok snart. Jeg gir meg nok snart og stikker på butikken og deretter stiller jeg meg bare bakerst i køa og kommer meg hjem før eler siden.
Ja leste det

Oi, høres alvorlig ut.

Jeg har så lite lyst til å dra på sommeravslutning til eldste. Vi kommer til å bli sittende helt alene mens alle andre kjenner hverandre. Alle tar med det de vil ha, så det er ikke noe organisert kaker eller noe heller. Så da blir det bare å sitte der og sture da. Å ikke kjenne noen på en ny plass suger! Jeg har ikke lett for å bli kjent med nye folk, og ingen har vist interesse for å bli særlig kjent med meg heller. Alle er greie da, men de trenger jo ikke nye venner for de har jo allerede det de trenger føler jeg.

Back
Topp