CB Digital

Guro

Forelsket i forumet
Hvor mange dpo var du da CB Digital slo ut positiv, og hvor mange uker viste den? :)

11 DPO, 1-2
14 DPO, 2-3

Men mista 5+2 :( i januar.

Første gangen viste den 1-2, 11 dpo. Sluttet å teste og mistet i uke 6.

Andre gangen testet jeg mer:
9 dpo, 1-2.
15 dpo, 2-3
22 dpo, 3+.
Mistet i uke 8 i MA.

Testen aldri mellom 9, 15 og 22 dpo, så vet ikke om det hadde kommet tidligere :)

4+3 = 2-3
5+3 = 3+

Mistet en tvilling 5+3.

Tp graviditeter

10dpo begge gangene, viste 1-2

Fikk 2-3 4+5 første runde.

Fikk 3+ 4+6 denne gangen.

Testet ikke før 14 dpo(4+0), da fikk jeg 1-2.
15 dpo(4+1) 2-3.
Så ventet jeg til 21 dpo(5+0) før jeg testet igjen og da fikk jeg 3+ :)

Var rundt 11 dpo når jeg fikk gravid 1-2, og ca 14 dpo når jeg fikk 2-3:-)
Og 5+0 så fikk jeg 3+ og det var siste test jeg tok :-)

Gratulerer så mye, så stas! :Heartred

Jeg er faktisk helt likt i løypa som deg - helt plutselig! Det er SÅ rart å få positiv test etter alle disse rundene med skuffelse.. :)
Tusen takk og gratulerer til deg og! :)
Trengte dere mange innsett?

Tusen takk og gratulerer til deg og! :)
Trengte dere mange innsett?

Takk!

Det er litt uvirkelig ennå, men etter to års prøving, to egguttak og tre innsett, med plan om fjerde innsett nå i juni, er jeg nå med ett blitt gravid naturlig. Vi hadde gitt det opp helt, så nå er jeg bare forvirra og fortumla.. oppdaga det først i går.

Hva med deg?

Takk!

Det er litt uvirkelig ennå, men etter to års prøving, to egguttak og tre innsett, med plan om fjerde innsett nå i juni, er jeg nå med ett blitt gravid naturlig. Vi hadde gitt det opp helt, så nå er jeg bare forvirra og fortumla.. oppdaga det først i går.

Hva med deg?
Så gøy!! :D
Hadde tre innsett på første forsøket og alle negative.
Gravid nå på ferskforsøket på andre uttaket :D
Så alle gode ting er 4 ;)
Skal ta blodprøve i morgen :)

Så gøy!! :D
Hadde tre innsett på første forsøket og alle negative.
Gravid nå på ferskforsøket på andre uttaket :D
Så alle gode ting er 4 ;)
Skal ta blodprøve i morgen :)
Så spennende! Lykke til med det. Ja, da sier vi at alle gode ting er fire!

Jeg har ennå ikke fått tak i klinikken og gitt beskjed - har lagt igjen info på callbacksystemet til St. Olavs, de ringer vel tilbake i morra. Vi bor i Oslo, så nå forventer jeg at all videre oppfølging kan tas her om det altså går bra (bank i bordet!), og krysser fingrene for at vi slipper mer dyr reising oppover.

Så spennende! Lykke til med det. Ja, da sier vi at alle gode ting er fire!

Jeg har ennå ikke fått tak i klinikken og gitt beskjed - har lagt igjen info på callbacksystemet til St. Olavs, de ringer vel tilbake i morra. Vi bor i Oslo, så nå forventer jeg at all videre oppfølging kan tas her om det altså går bra (bank i bordet!), og krysser fingrene for at vi slipper mer dyr reising oppover.
Det kan det sikkert :) jeg regner med at jeg kan ta tul her i stedet for i Bergen ;) bor på Østlandet..
Første barnet hadde vi forsøk på riksen, og da kunne jeg og ta tul her på sykehuset :) gjorde det selv om vi bare bor ca 1 time fra riksen ;)

Back
Topp