Mildt panikkanfall...

Bønna2020

Betatt av forumet
æææ.. Jeg valgte å ta en graviditetstest på morningen idag, for å se om den ble sterkere.
Jeg tok siste på fredag, den var svak positiv, det var den 3 svake positive jeg har tatt.
I dag tok jeg ett annet merke og fikk en negativ test. JEG FRIKET UT.
Jeg kjørte dermed på butikken og kjøpte to av den jeg hadde fått positiv og fikk da svak positiv med en gang..
Jeg er bare 4+2, så jeg vet at det egentlig i seg selv kan være tidlig om kroppen ikke produserer hcG så veldig fort.
Men jg kjente jeg friket ut, kan det være noe galt..?
Er første gang jeg er gravid...
 
æææ.. Jeg valgte å ta en graviditetstest på morningen idag, for å se om den ble sterkere.
Jeg tok siste på fredag, den var svak positiv, det var den 3 svake positive jeg har tatt.
I dag tok jeg ett annet merke og fikk en negativ test. JEG FRIKET UT.
Jeg kjørte dermed på butikken og kjøpte to av den jeg hadde fått positiv og fikk da svak positiv med en gang..
Jeg er bare 4+2, så jeg vet at det egentlig i seg selv kan være tidlig om kroppen ikke produserer hcG så veldig fort.
Men jg kjente jeg friket ut, kan det være noe galt..?
Er første gang jeg er gravid...
Kan være noe galt med testen som ble negativ. Evt at testene som har blitt positive er mer sensitive enn den negative. Hvilket merke ble positivt og hvilke negativ?
Det sies at det er sjeldent å få falsk positive tester, så jeg vil tro du er gravid ❤️
 
Kan være noe galt med testen som ble negativ. Evt at testene som har blitt positive er mer sensitive enn den negative. Hvilket merke ble positivt og hvilke negativ?
Det sies at det er sjeldent å få falsk positive tester, så jeg vil tro du er gravid ❤️
Takk for svar..:Heartred
Testen som ble positiv alle 4 gangene var RFSU test tidlig.
Testen som ble negativ var Clearblue, ikke den test tidlig, men den som gir raskt svar.
 
Takk for svar..:Heartred
Testen som ble positiv alle 4 gangene var RFSU test tidlig.
Testen som ble negativ var Clearblue, ikke den test tidlig, men den som gir raskt svar.
Har også testet negativt på clearblue og fått positiv strimmel, så min erfaring er at clearblue ikke er fult så sensitiv som disse strimmeltestene. Vent noen dager og ta ny, evt kjøp tester i andre merker. Men når du har fått 4 positive tester så er du nok gravid ❤️
 
Har også testet negativt på clearblue og fått positiv strimmel, så min erfaring er at clearblue ikke er fult så sensitiv som disse strimmeltestene. Vent noen dager og ta ny, evt kjøp tester i andre merker. Men når du har fått 4 positive tester så er du nok gravid ❤️
Å takk, ble litt lettet nå, hører så ofte at clearblue er den som er mest riktig, så kjente virkelig hjertet falt i bakken..
Men da skal jeg gjøre det, tusen takk:Heartred
 
Du må gi en oppdatering etter du har testet igjen ❤️
Det skal jeg gjøre <3 ❤️❤️
Jeg snakket med legen også, hun sa at siden det egentlig fortsatt er ganske tidlig så skulle jeg stole på de positive, men ta en test igjen neste uke, og da kunne jeg komme å ta blodprøve om den var positiv bare så jeg kunne være 100% sikker hvis jeg følte for det..<3
Vi prøvde nemlig ikke å bli gravide, jeg har hatt pstav, men fikk ekstreme eggløsningssmerter, noe jeg aldri har fått i de 5 årene jeg har hatt pstav (har byttet en gang), så jeg tok den ut, og vipps så hadde jeg masse gravidsymptomer og positive tester.. Vi begge har hatt lyst på barn i noen år så vi ble jo kjempeglade, men var egentlig ikke planlagt..❤️❤️❤️
 
Ville tatt en digital...denne testen tok jeg søndags morgen før jeg tok digital rett etter og fikk 1-2. Så vidt jeg kunne se en strek på strimmeltesten. Tok ny digital idag, og på den sto det 2-3 selvom strimmeltestene ikke har blitt mørkere...Krysser fingrene for deg:Heartred
 

Vedlegg

  • 23A9CE94-F49B-4EE7-8794-E95F10367A60.jpeg
    23A9CE94-F49B-4EE7-8794-E95F10367A60.jpeg
    51,9 KB · Visninger: 28
Hvis det er rfsu strimlene (8 pakke) du har tatt så har jeg fått flere streker på disse uten å være gravid.. opplevd mye feil på de testene. Mine ble bare skyggestrek denne gang også så vidt man klarte å ense en strek, men rfsu ble klart positiv med en gang.. ta en digital imorgen tidlig.
 
Hvis det er rfsu strimlene (8 pakke) du har tatt så har jeg fått flere streker på disse uten å være gravid.. opplevd mye feil på de testene. Mine ble bare skyggestrek denne gang også så vidt man klarte å ense en strek, men rfsu ble klart positiv med en gang.. ta en digital imorgen tidlig.
Er ikke 8'pakken, er den test tidlig med 1 i pakken, har aldri fått positiv på den før denne gangen, så stoler på den.
tar ikke 8pakken da jeg har hørt så mye negativt om den..
 
Er ikke 8'pakken, er den test tidlig med 1 i pakken, har aldri fått positiv på den før denne gangen, så stoler på den.
tar ikke 8pakken da jeg har hørt så mye negativt om den..
Jeg fikk ikke positiv på den test tidlig heller :hilarious: Men tror dette varierer fra person til person. Ser andre har fått fine streker på disse
 
Håper på positiv digital om noen dager :) Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Hvis det er rfsu strimlene (8 pakke) du har tatt så har jeg fått flere streker på disse uten å være gravid.. opplevd mye feil på de testene. Mine ble bare skyggestrek denne gang også så vidt man klarte å ense en strek, men rfsu ble klart positiv med en gang.. ta en digital imorgen tidlig.
Jeg har alltid brukt RFSU, og dem har alltid vist klart og tydelig positiv. Så vi er nok forskjellige :wacky::p
 
Back
Topp