Pynting av et spisebord til en som blir 30.

Lille meg 90

Glad i forumet
God kveld. Min samboer blir 30 år snart, å jeg tenker å invitere han på en bedre middag. Bare oss to. Hadde litt lyst til å avtale med restauranten at de kan pynte bordet litt. Da må jo selvfølgelig jeg kjøpe inn det som skal settes opp på bordet. Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Håper på raskt svar
 
God kveld. Min samboer blir 30 år snart, å jeg tenker å invitere han på en bedre middag. Bare oss to. Hadde litt lyst til å avtale med restauranten at de kan pynte bordet litt. Da må jo selvfølgelig jeg kjøpe inn det som skal settes opp på bordet. Noen som har tips til hva jeg kan kjøpe? Håper på raskt svar
Det hadde jo vært koselig med forskjellige bilder av dere, og noen passende og morsomme memes, quotes, seriestriper, mm. :)
Det kan enkelt printes ut på fotobutikk, og spres utover bordet under servise og lys uten at det blir mye jobb for restauranten ❤
 
Last edited:
Hva hadde han likt tror du?
Hvit duk, blomster, en liten morsom gave.. ?
 
Vi har nesten ingen bilder av oss. Vi er ikke så flinke til å ta bilder av oss. Han er ikke en blomsterkar. Hvit duk kan jo være noe. Tenkte å kjøpe en liten gave i tillegg. Men tenker bordet blir litt kjedelig med bare en hvut duk og en gave.
 
Da va det bestilt et bord. Og ballonger med tallet 30 e kjøpt. E helt blank på hva jeg kan kjøpe for å dekorere
 
Back
Topp