Junitråden!

Blæ. På en måte sent ute vi.

Mellomste har oppmøte 10.15, frokosten er ikke påbegynt, grensesetting etter geensetesting (skjermtid, eldste) pågår, planen var å ta det FØR han hadde brukt opp grunnkvoten på to timer som var tildelt for i dag, men den utløp for en halvtimes tid siden....

Blæ. På en måte sent ute vi.

Mellomste har oppmøte 10.15, frokosten er ikke påbegynt, grensesetting etter geensetesting (skjermtid, eldste) pågår, planen var å ta det FØR han hadde brukt opp grunnkvoten på to timer som var tildelt for i dag, men den utløp for en halvtimes tid siden....
Lykketil

Jentene avtalte i går kveld at de skulle leke med toget i dag. Og her var storesøster litt optimistisk eller naiv. Hun er igang med overgangen til b menneske. Hun sa at lillesøster kunne vekke henne så kunne de leke sammen.

Lillesøster sov lenge for seg å være og prøvde seg vel ikke før klokka nærmet seg 7.
Men de har ganske nylig kommet opp, for det gikk ikke å vekke henne på første forsøk nei...
Her har også byggeaktiviteten så vidt begynt :P
20190610_093324.jpg

Da har far og datter satt seg i bilen for å dra, oppmøte om 9 minutter så de kommer et par min for sent men det er greit, med koret er oppmøte 1015 sånn "fortløpende mellom 1010 og 1020"

Jeg skal ta med meg de to andre og komme frem innen gudstjeneste kl 11, sikkert en fordel å være ute i litt god tid, men ikke for god tid, det kan bli trangt om sitteplassene men kaldt å vente.

Vi har enorme mengder, men det kan ikke måle seg mot mengden vanlig lego vi har
Vi har mye mer vanlig lego ja. Men en god mengde duplo også, dog trolig litt mindre enn dere har, der det ut som. Derved fikk meg mindre dårlig samvittighet for å ønske yngstemor flere togskinner til jul/bursdag. Og konkluderer med at når haugen på esken er for stor, så tar vi bare en til!

Takk for det bildet.

Gratulerer med ny jobb. Mener å huske at du ikke hadde det så bra på den forrige, så dette var gledelige nyheter :)
Stemmer det! Og har virkelig innsett at jeg i absolutt ikke har hatt det bra i den gamle jobben, etter å ha kommet her :)

Vi har mye mer vanlig lego ja. Men en god mengde duplo også, dog trolig litt mindre enn dere har, der det ut som. Derved fikk meg mindre dårlig samvittighet for å ønske yngstemor flere togskinner til jul/bursdag. Og konkluderer med at når haugen på esken er for stor, så tar vi bare en til!

Takk for det bildet.
Jeg savner slik byggeaktivitet i stua. Nå står all duploen, legoen og briobanen på loftet og venter på den dagen jeg blir bestemor..

Takk for det bildet.
Man får ALDRI nok bokser :P

Må på plantasjen i dag , på tide å fylle basssenget nå å overgangen vi satt på i fjor er visst borte

Jeg savner slik byggeaktivitet i stua. Nå står all duploen, legoen og briobanen på loftet og venter på den dagen jeg blir bestemor..
Det kommer den dagen også ja.

Men mine foreldre og svigermor har esker å ta fem med lego og duplo og brio når barnebarna er på besøk (svigerfar har nytt kull så han har huset fullt av leker) og min bestemor har et par kasser, en med lego og en med duplo som i mange år har kommet frem når barnebarn og senere oldebarn kom på besøk. Duploen er dog ikke fra pappas tid, den kassen har kommet til fra noen av barnebarna ;)

Min svigerinne er hakket mer spontan enn sin bror.

Kunne de stikke innom om de var i nabolaget? Ja, klart det? Men, de bor på Lillehammer.

Tenkt seg på en roadtrip. Bruke uka, telt og madrass i bilen. Men kan evt låne gjestesenga her når de stopper her da.

Ja. For en sånn ferie er ikke noe min mann ville lagt ut på, da han. På en søndag ettermiddag... Jaja. Det er mandag, svarte jeg ;)

Men, de dumper kanskje innom i kveld da.

Min svigerinne er hakket mer spontan enn sin bror.

Kunne de stikke innom om de var i nabolaget? Ja, klart det? Men, de bor på Lillehammer.

Tenkt seg på en roadtrip. Bruke uka, telt og madrass i bilen. Men kan evt låne gjestesenga her når de stopper her da.

Ja. For en sånn ferie er ikke noe min mann ville lagt ut på, da han. På en søndag ettermiddag... Jaja. Det er mandag, svarte jeg ;)

Men, de dumper kanskje innom i kveld da.
Så koselig med litt besøk

Back
Topp