Jeg sniker meg forsiktig inn her!

Det var kjempefin økning! Gir meg et ørlite håp siden jeg fikk svak strek i dag, men sterkere enn i går. Gratulerer så mye!❤️
Takk :) Krysser fingrene for deg :D
Nå har jeg tatt den siste i pakken, så her er testene på dag 1, 2, 3, 4, 5 og 7 (tok digital på dag 6). Som du ser så er det jo først veldig stigning, før det var ett par dager jeg lurte på om det var stigning i det hele tatt, og i dag har det steget igjen ;)
672D4595-A4F7-4914-881A-A6FF4CBECEC1.jpeg
 
Da kan jeg endelig snike meg inn her jeg også :love7
Jeg glemte jo helt å ta bilde av testene.. Men jeg er førstegangsgravid og skal bruke opp alle testene jeg har i skapet for jeg kan ikke helt fatte at dette er virkelig ennå:angelic:xsmile3
 
Da kan jeg endelig snike meg inn her jeg også :love7
Jeg glemte jo helt å ta bilde av testene.. Men jeg er førstegangsgravid og skal bruke opp alle testene jeg har i skapet for jeg kan ikke helt fatte at dette er virkelig ennå:angelic:xsmile3
Gratulerer og velkommen hit! :)
 
Takk :) Krysser fingrene for deg :D
Nå har jeg tatt den siste i pakken, så her er testene på dag 1, 2, 3, 4, 5 og 7 (tok digital på dag 6). Som du ser så er det jo først veldig stigning, før det var ett par dager jeg lurte på om det var stigning i det hele tatt, og i dag har det steget igjen ;)
Vis vedlegget 300249
Spent på testing i dag jeg nå. Det får briste eller bære:nailbiting:
 
Da kan jeg endelig snike meg inn her jeg også :love7
Jeg glemte jo helt å ta bilde av testene.. Men jeg er førstegangsgravid og skal bruke opp alle testene jeg har i skapet for jeg kan ikke helt fatte at dette er virkelig ennå:angelic:xsmile3
Gratulerer så mye❤️❤️
 
Back
Topp