Konisert

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Er det noen her som er konisert her? Jeg ble det for 2 år siden ca. Det ble tatt endel av livmorhalsen. Men jeg vet ikke om det vil ha noe konsekvens for meg videre i svangerskapet? Noen som vet?:rolleyes:
 
Jeg er det! Husker ikke helt hvor mye de tok, men det har i alle fall ikke hatt noen påvirkning på svangerskapene mine :) Men sikkert lurt å si ifra på første kontroll, slik at legen kan se hvor mye som ble fjernet :)
 
Jeg er det! Husker ikke helt hvor mye de tok, men det har i alle fall ikke hatt noen påvirkning på svangerskapene mine :) Men sikkert lurt å si ifra på første kontroll, slik at legen kan se hvor mye som ble fjernet :)
Ja skal ha ul også ved første kontroll så skal gi beskjed :) håper bare ikke det vil ha noe innvirkning på graviditeten og at den holder seg lukket så lenge den skal:hilarious:
 
Ja skal ha ul også ved første kontroll så skal gi beskjed :) håper bare ikke det vil ha noe innvirkning på graviditeten og at den holder seg lukket så lenge den skal:hilarious:

Tipper det går helt fint, men husker jeg også stresset over det første graviditeten ❤️
 
Fikk beskjed om at jeg muligens kunne føde tidligere, men ikke noe verre enn det :)
 
Jeg er det for snart tre år siden. Fikk beskjed om å prøve å unngå å bli gravid første året etter det, men klarte ikke det.. så fikk en ekstra oppfølging på sykehuset, men ellers ingenting :)
 
Ja mine barn kan ikke komme før tida. De har vært små ved termin, så jeg vil helst ha de inni til termin eller helst 1 uke lenger :hilarious::oops:
 
Back
Topp