Junitråden!

Ingen alvorlig sjukdom. Lav crp og. Hun ville ta nesepinne på meg, men då sa eg hun må tjora meg fast først, slik psykologer i gamle dager, før omstridt behandling :laughing002 Hun ville sjekke om eg har atypisk lungebetennelse.

Godt jeg har "fri" i ettermiddag. Må kjøre mellomste på kor men mannen henter henne.

Jeg må lage det 17. Mai regnskapet. Tar nok ikke mer enn et kvarter. Når jeg hsr funnet frem papirene.

Jeg må gjøre klar maten til i morgen, derved må jeg innom en butikk etter noe salat og muligens en pakke til med pitabrød.

Jeg må ordne mat og drikke i kjøleskapet. Solkrem og annet tilgjengelig, pakke sekk med det som trengs

Og jeg trenger en dusj.

Jeg har plutselig fått flere store kviser. Jeg ser ikke ut!

So far, alle i familien har flytevest. Eller minste sin er i form av en body/badedrakt med flyteelementer kun til bruk under oppsikt av voksne, hindrer ikke drukning. Det vet vi. Alternativt har hun redningsvest men skal uansett være under oppsikt av voksne.

Jeg har kjøpt mat og alternativ mat. Det vil si tynne skiver av svinefilet, salat og pitabrød. Om dette nedstemmes, anses for komplisert, ettersom jeg ikke er hjemom mellom jobb og oppmøte antar jeg. Men det er mannen, har jeg alternativ om han nedlegger veto, pølser og brød.

Jeg begybber ikke å krydre kjøtt og fikse greier før mannen er hjemme og enig med meg.

Det er en halvtime til legging av yngste. Kvarter til kveldmat. Begynne på det regnskapet, rekker ikke dusj enda.

Mannen henter mellomste, om en halvtime. Fint.

Hva annet sto på den lista mi?

Ca regnskap, overlevert til fau leder, og snakket litt om sponsormidler vi må kanalisere rett. Fau jobben gjort.

Straks er yngste klar for senga, så blir det dusj og å gjøre klart til speideren i morgen etter at hun har sovnet

Wupwup! Håper alt går bra med gjengen her inne :D

Må rydde litt og så gå en tur. Oooorker ikke!

Wupwup! Håper alt går bra med gjengen her inne :D
Hei hei

Bra her
. Klassisk juni-stressa men det går fint. Det enste går opp tror jeg og 16. Juni skal jeg senke skuldrene. Eller, pr nå er det bare to ting på kalenderen av avslutninger etter det, en pr uke. Da mangler jeg 5. Klasse enda da, men ellers. Det bør gå bra

Må rydde litt og så gå en tur. Oooorker ikke!
Burde rydde gjesterommet, for denne helgen skal trolig svigerfar sove der, det gjorde han ikke sist helg

Skal dusje og gjøre klar maten til i morgen

Kommer på jobb og blir helt usaklig kjefta på. Nå er jeg så psykisk sliten av den forferdelige sjefen min, skal ta en prat med en kollega (ironisk nok er sjefen min han som er arbeidsmiljøsansvarlig). Føler nesten for å gråte. Er så lei, sliten, jeg har en bakgrunn i arbeidslivet som gjør at dette er ekstra sårt.
Så vondt å høre!:(
Sender deg en klem❤️

Hei hei

Bra her
. Klassisk juni-stressa men det går fint. Det enste går opp tror jeg og 16. Juni skal jeg senke skuldrene. Eller, pr nå er det bare to ting på kalenderen av avslutninger etter det, en pr uke. Da mangler jeg 5. Klasse enda da, men ellers. Det bør gå bra
Her er det avsluttning i morgen. Etter det er det litt roligere.

Back
Topp