Hvor lang tid tok det?

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Hvor lang tid tok det fra legen søkte om fødeplass før du fikk brev i posten eller lignende om time til oul?

Jeg venter på brev i posten, men ikke fått noe og det irriterer meg. Jordmor sendte søknad om fødeplass da jeg var 6+1, nå er jeg 10+2.

Hvor lang tid tok det fra legen søkte om fødeplass før du fikk brev i posten eller lignende om time til oul?

Jeg venter på brev i posten, men ikke fått noe og det irriterer meg. Jordmor sendte søknad om fødeplass da jeg var 6+1, nå er jeg 10+2.
Tok en uke her, så da ville jeg purret svar..

Tok bare noen få dager. Ville ringt sykehuset og spurt om de har mottatt papirene dine.

I Tromsø et det hvertfall fødepoliklinikk som foretar ultralyd. Vil tru det gjelder på de fleste store sykehus hvertfall.

Legen sendte henvisningen en torsdag og påfølgende onsdag fikk jeg tilbud om time elektronisk på helsenorge. Ca en uke etter det igjen kom det skriftlig i posten.

Vi trenger ikke søke fødeplass her. Men oul fikk jeg allerede etter noen få dager

Hvorfor ikke?
Vet ikke :P Tror det bare er sånn at vi skal til det nærmeste sykehuset :) Bor på vestlandet. Er et annet sykehus bare en fergetur over fjorden, men tror man automatisk får plass på det mest logiske alternativet eller noe slikt

Tok under 5 dager :happy: ble sendt fra fastlegen her

Fikk snakka med riktig avdeling på sykehuset nå. Da sa at jeg mest sannsynlig ville få time 1. uken i august og at de ikke har sett på listene for august ennå og derfor hadde jeg ikke fått time ennå. De skulle sende brev ganske snart sa de.

Rart det tar så lang tid altså...

Back
Topp