Junitråden!

Ikkje? Eg fikk beskjed om alle. Veit at bcg er tatt vekk.

Stivkrampe, kikhoste, difteri og polio anbefales oppfrisket

Og meslinger dersom du ikke har fått den (født før 1970 eller har ikke fulgt vaksinasjonsprogrammet)

Resten skal en ikke trenge fornye. BCG er tatt vekk. Røde hunder holder og kusma også

Stivkrampe, kikhoste, difteri og polio anbefales oppfrisket

Og meslinger dersom du ikke har fått den (født før 1970 eller har ikke fulgt vaksinasjonsprogrammet)

Resten skal en ikke trenge fornye. BCG er tatt vekk. Røde hunder holder og kusma også

Eg måtte sei eg kunne ikkje ta meslinger pga medisin eg bruke. Virka som eg burde ta den.

Gikk en lang tur med yngste og mannen, dusjet og spiste. Nå tenker jeg at jeg finner fram strikketøyet. Eldste kommer snart hjem, og yngste våkner snart fra duppen sin så jeg vil slappe litt av nå :)
Hva strikker du på?:)

God kveld alle sammen.
I dag er jeg utrolig sliten
Først fikk jeg ikke sove i går kveld før kl 23:30, så våknet jeg kl 0400 og måtte på do og fikk ikke sovne av igjen.
En dag full av arbeidsmøter for så å kjøre hjem, hente de eldste, dra tilbake til byen og sommerfest i barnehagen.
Komme hjem, "sloss" med en overtrøtt frøken for å få henne til i det minste å gjøre halvparten av leksene sine samtidig som jeg prøver å få Lille U til å spise kvelds, han er fast bestemt på at siden han bare har lekt i barnehagen i dag er det ikke tid for kvelds.
Tilslutt er han på vei i seng, og frøkna spiser kvelds.
Gjøre lekser med eldste, de har noe som heter skoleles for tiden og da må vi foreldre øve med barnet.
Lille U vil ikke sove, men bare tuller i sengen.
Jeg må gi eldsten ansvaret (og ja han er gammel nok) slik at jeg får tatt en liten tur i butikken.
Når jeg kom hjem sov heldigvis Lille U, frøkna er nå i seng og eldste spiser kvelds.
Burde sittet og jobbet litt, men det orker jeg rett og slett ikke

God kveld alle sammen.
I dag er jeg utrolig sliten
Først fikk jeg ikke sove i går kveld før kl 23:30, så våknet jeg kl 0400 og måtte på do og fikk ikke sovne av igjen.
En dag full av arbeidsmøter for så å kjøre hjem, hente de eldste, dra tilbake til byen og sommerfest i barnehagen.
Komme hjem, "sloss" med en overtrøtt frøken for å få henne til i det minste å gjøre halvparten av leksene sine samtidig som jeg prøver å få Lille U til å spise kvelds, han er fast bestemt på at siden han bare har lekt i barnehagen i dag er det ikke tid for kvelds.
Tilslutt er han på vei i seng, og frøkna spiser kvelds.
Gjøre lekser med eldste, de har noe som heter skoleles for tiden og da må vi foreldre øve med barnet.
Lille U vil ikke sove, men bare tuller i sengen.
Jeg må gi eldsten ansvaret (og ja han er gammel nok) slik at jeg får tatt en liten tur i butikken.
Når jeg kom hjem sov heldigvis Lille U, frøkna er nå i seng og eldste spiser kvelds.
Burde sittet og jobbet litt, men det orker jeg rett og slett ikke

Hektisk dag. Håper det blir bedre i morgen ❤️

Jeg har funnet fine treningsvideoer på YouTube. Bruker vanligvis de som har muskeltoning, men i går prøvde jeg meg på en med 30 sekunder marsj og så 30 sekunder toning, 30 sekunder marsj og 30 sekunder toning osv. Fin trening. Kjekk avveksling fra det vanlige :)
Hørtes gøy ut:D
Børste støv av noen treningsvideoer jeg også kanskje!:D

Bwgge deler

Mest på jobb egentlig da. Hjemme bare skjer det en del aktiviteter og avslutninger men det går sin gang. Ikke så mye jeg må gjøre før ferien. Men altså, alt som skal være fersig på jobb...
Satse på du kommer i mål:)

Hektisk dag. Håper det blir bedre i morgen ❤️
Må opp kl 6 i morgen tidlig også.
Må få levert ungene og kommet meg på jobb før kl 0830 siden første møre begynner da.
Det vil si jeg må satse på å levere Lille U i barnehagen når den åpner kl 07:45 siden det er 15 minutter å gå fra barnehagen til jobb, og må ta høyde for uventet trafikk inn

Argghghhhh har prøvd å ringe legen min nå siden kl 08, helt umulig :p Vil få tatt vaksine denne uka... Hvis jeg ikke gjør det denne uka utgår det nok i det store og hele (såfremst det enda en gang går i dass å bli gravid på denne pp :p ).
Hvilken vaksine skal du ta?:)

Back
Topp