Håper du vil trives herTakk
Jeg er mamman til en liten gutt på 2 måneder
Min første, så føler endelig at jeg har landet litt, og at det begynner å gå seg til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du vil trives herTakk
Jeg er mamman til en liten gutt på 2 måneder
Min første, så føler endelig at jeg har landet litt, og at det begynner å gå seg til![]()
God mandagGod morgen.
Da er juni helt igang, hverdag med jobb, skole og barnehage
God morgenGod morgen![]()
God morgen til deg ogsåGod morgen
Enda godt.Nei, det finnes ingen fasit![]()
Stort sett finner man jo en ledig plass på en campingplass om man ikke er låst på at man skal absolutt akurat på en bestemt. Camping er gjerne litt sånn dropinn fordi folk som du sier, kjører så langt som de kommer. Fin måte å ha ferie på det. Jeg re vant til å kjøre litt sånn men da leide vi hytter på campingplasser, stort sett enkle hytter, men mine foreldre prioriterte ofte med do om mulig. Vi kjørte mye rundt i sverige på den måten der i min barndomIkke teltplasser, enkelte steder har kun drop-in. Det er jo greit, så blir vi ikke låst til et sted. Kan kjøre så lenge det passer oss.
Kjenner at dette ønsker jeg virkelig ikke vite mer om![]()
Her også. Men skolebarnet har fått permisjon siste uka![]()
Stort sett finner man jo en ledig plass på en campingplass om man ikke er låst på at man skal absolutt akurat på en bestemt. Camping er gjerne litt sånn dropinn fordi folk som du sier, kjører så langt som de kommer. Fin måte å ha ferie på det. Jeg re vant til å kjøre litt sånn men da leide vi hytter på campingplasser, stort sett enkle hytter, men mine foreldre prioriterte ofte med do om mulig. Vi kjørte mye rundt i sverige på den måten der i min barndom
God mandag
Måtte dagene fram mot ferie gå fort!
Ja kanskje vi bare skal gjøre det sånn. Lurte litt på om vi skal kjøre etter at ungene har sovnet og. Vi skal jo ikke være hjemme til et spesielt tidspunkt, så kanskje greit å ta opplevelser på dagtid og kjøring når ungene er slitne.
Siden jeg jobber en uke lenger enn skolen varer, og mannen enda en uke lenger enn meg, er det absolutt ingen grunn til at mine skal slutte før. I fjor måtte eldste ha fri siste dagen for korpset dro på tur, men i år går de helt ut
God formiddagGod morgen ladies
Nå nærmer det seg ferie med stormskritt! Jeg er så klar!
Telt er kanskje annerledes jaIkke teltplasser, enkelte steder har kun drop-in. Det er jo greit, så blir vi ikke låst til et sted. Kan kjøre så lenge det passer oss.
Vi kjørte nboe på dagtid, men ikke så langt, ikke hele dagen, og fant vi en plass vi trivdes så ble vi noen dager før vi kjørte videre. Vi hadde somregel et mål da, for vi kjørte ei uke, og hadde ei leid hytte gjennom jobben til pappa de andre, så vi skulle gjennom sverige, hamstre kjøtt til den neste uka (det var jo noen år glede for hver av oss som kom over 12 år, vi dro sammen med en annen familie som har en sønn midt mellom meg og min bror, og ende på den hytta ved avtalt datoMen hadde god tid på den turen gjennom sverige
![]()

Regn her ogsåDet regner her. Det skulle jo ikke regne i dag
Jeg liker regn altså, men joggeskoene mine blir våte bare det kommer noen skyer, og jeg hadde planlagt en lang tur i dag![]()
Håper du finner på noe lurt!Viktig ting på den private to-do listen er å på et eller annet vis ordne gav til min mann som fyller 40 år i slutten av måneden.
Se en spennende serie??Tips for å holde seg våken i ca 12 timer når man er høygravid, drittrøtt, og kun kan sitte i sofaen?
Tenkte å prøve i håp om å få sove litt bedre i natt![]()
Kommer ikke igang jeg hellerKommer liksom ikke i gang i dag, får se en siste episode så må jeg trene