Apper

Tangerine

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2020
Stjerneskuddene 2024
Noen som har gode gravid-apper å anbefale? Har Preglife og Babyverden. Preglife er helt grei, babyverden har jeg ikke gjort meg skikkelig kjent med enda.
 
Anbefaler også Ovia Pregnancy. Har prøvd flere, og jeg synes denne er den beste :)
 
Da skal jeg prøve den, tusen takk for tips! :thumleft
 
Ovia sin er ganske fin :) Bruker også graviditet+
Hvilken liker du best av de to?

Kunne godt tenke meg å ha alt samlet i en app. Kalender der man kan legge inn notater/symptomer/avtaler osv, gjerne en form for lister (utstyr, gjøremål ol), litt om hva som skjer med spiren hver uka osv...
 
Hvilken liker du best av de to?

Kunne godt tenke meg å ha alt samlet i en app. Kalender der man kan legge inn notater/symptomer/avtaler osv, gjerne en form for lister (utstyr, gjøremål ol), litt om hva som skjer med spiren hver uka osv...
Ovia sin er veldig fin i forhold til notater/symptomer og de tingene der i en kalender, men når det kommer til spiren uke til uke og lister med utstyr og gjøremål så syntes jeg faktisk at Graviditet+ og preglife er hakke bedre :)
 
Tusen takk for svar! Får vel bare laste ned og prøve tenker jeg :)
 
Jeg bruker preglife, og er fornøyd med den :happy: Har nettopp lastet ned gravid+, men har ikke fått satt meg så godt inn i den ennå. Det negative med den synes jeg, er at jeg ikke fikk lagt inn sykluslengde, så ifølge preglife er jeg et par uker lenger på vei, enn hva jeg egentlig er.
 
Jeg bruker preglife, og er fornøyd med den :happy: Har nettopp lastet ned gravid+, men har ikke fått satt meg så godt inn i den ennå. Det negative med den synes jeg, er at jeg ikke fikk lagt inn sykluslengde, så ifølge preglife er jeg et par uker lenger på vei, enn hva jeg egentlig er.
Mener det er mulig å endre sykluslengde på Preglife, under termindato på innstillingene.
Jeg er også ganske fornøyd med den, men liker ikke kalenderen. Sjekklista er kjekk, men burde hatt mulighet for notater.
 
Fornøyd med den? Noe du savner?
Den har ikke kalender med mulighet for å f. eks. dokumentere formen osv. Men jeg har flere av de appene de andre nevnte også. Bruker foreløpig alle appene mest til å lese og oppdatere meg ettersom at dette er første graviditet :)
 
Graviditet+, preglife og ovia.

Liker graviditet+ og preglife best, men kanskje for at jeg har brukt de mest:))
 
Back
Topp