Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyttig å vite..PlayStation vet jeg ikke men vi fikk fra Google
Åja hmm ja det blir vel kanskje noe annet. Jeg tenkte bare på iPad/iPhone og Mac ja. Er kun det jeg bruker så da bruker jo alle andre det ogOm en har Mac da eller? Ikke play station vel?

En bekjent sitt barn kjøpte fir 30 000 , de fikk igjen altNyttig å vite..
hadde det vært 60 kr, men når det blir tusenvis er det jo krise..
naboen til svigers tømte kortet til faren for 35.000
Han visste det ikke selv, var bare guttunge, men han jobbet hele sommeren med plenklipping.. ikke høy i hatten
En bekjent sitt barn kjøpte fir 30 000 , de fikk igjen alt
Burde virkelig ikke være et problem, er bare til å fjerne kortet fra kontoen. Og syns ærlig talt at dette er de voksne sitt ansvar å passe på, og derav deres ansvar å betale hvis de ikke har gjort det.
Burde virkelig ikke være et problem, er bare til å fjerne kortet fra kontoen. Og syns ærlig talt at dette er de voksne sitt ansvar å passe på, og derav deres ansvar å betale hvis de ikke har gjort det.
Å slle kan altså glemme å fjerne kortetBurde virkelig ikke være et problem, er bare til å fjerne kortet fra kontoen. Og syns ærlig talt at dette er de voksne sitt ansvar å passe på, og derav deres ansvar å betale hvis de ikke har gjort det.
Vi engasjerer oss og hsr kontroll , men kortet glemtevi engang , det handlet ikke om at min ikke visste det var ekte penger men det var ikke lett å skjønne st msn kjøpte noeJeg er litt enig i det.Og hvis en unge ikke skjønner at det er ekte penger de bruker så har de ikke fått opplæring av foreldrene sine... Det er jo noe av det første jeg kommer til å lære ungene mine.
Men det vet de egentlig allerede når de spør om jeg kan låse opp resten av et spill, da sier jeg ja eller nei fordi det er en ok pris eller at det er dyrt/er penger jeg ikke vil bruke på akkurat det.
Men så er det sikkert nok av foreldre som ikke engasjerer seg ikke har peiling på hva ungene spiller og derfor ikke har kontroll.
Det kommer jo sn på alder på barnet også når det skjer , men nei ikke alltid like lett å skjønneFy sørn.. greit å vite at en kan få igjen tilfelle det kan skje igjen.. ikke lett for barna å skjønne at de faktisk bruker ekte penger