Er det noe håp?

Blåbæra☆

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Fikk litt tankekjør nå i kveldinga..
Jeg hadde innsett av et fryseegg den 21.5. Testdato er den 03.06.
Ikm er ikke før den 08.06

Det jeg da lurer på er: Om jeg f.eks tok en test i morgen som viste negativt ville det fortsatt kunne være et håp om at det har gått veien, eller burde det vises på en tidligtest? :nailbiting:

OG, er det noen som har opplevd eller hørt om noen som har blitt gravid etter å ha satt inn et egg som bare var 2-delt? :anyone

Takker for alle svar:)

Du bør nok få positiv test. Og jeg har hørt om flere som har blitt gravide med todelte egg :) lykke til!

Men om du hadde innsett den 21 så bør vel ikm være før.. Ca den 2 juni?

Du bør nok få positiv test. Og jeg har hørt om flere som har blitt gravide med todelte egg :) lykke til!

Men om du hadde innsett den 21 så bør vel ikm være før.. Ca den 2 juni?
Har sykluser som ligger mellom 32-35 dager. Og ifølge flo-appen som stort sett alltid stemmer er ikm 8 juni. Hadde innsett i styrt syklus og ca 3-4 dager før eggløsning (ifølge flo)

Å, så godt å høre. Har egentlig hatt null forhåpninger etter jeg fikk høre at det var så lite utviklet. Men da finnes det kanskje håp alikevel.

Turte forresten ikke å teste i dag.

Der var vell håpet ute ... sto opp til at lutinus restene ikke lenger var kritt hvitt men litt sånn brun/rosa aktig...

Har sykluser som ligger mellom 32-35 dager. Og ifølge flo-appen som stort sett alltid stemmer er ikm 8 juni. Hadde innsett i styrt syklus og ca 3-4 dager før eggløsning (ifølge flo)

Å, så godt å høre. Har egentlig hatt null forhåpninger etter jeg fikk høre at det var så lite utviklet. Men da finnes det kanskje håp alikevel.

Lykke til med innsett da :)

Ved styrt syklus gjelder ikke din vanlige syklus, så du kan ikke stole på Flo denne syklusen. De setter inn egg når slimhinnen er tjukk nok. Fester ikke egget seg, får du mens ca 14 dager etter innsett (kan bli litt forsinket pga Lutinus).

Jeg fikk ikke positiv graviditetstest før 14dpo, så det er fortsatt håp! :)

Last edited:
Det er mange som får rosa utflod av lutinus :)
Og det er mange som har blitt gravide med 2-delt. Bl.a Ønskebarn2017
Krysser fingrene for deg :)
Jeg skal sette inn todelt om et par uker. FER. Og kjenner igjen tankegangen din ;) Har like stor tro på et så lite utviklet egg som du har ;)

Min sønn var todelt. Jeg hadde ikke noe tro på det forsøket, men jammen ble det verdens fineste gutt❤️ Lykke til:-)

Det er mange som får rosa utflod av lutinus :)
Og det er mange som har blitt gravide med 2-delt. Bl.a Ønskebarn2017
Krysser fingrene for deg :)
Jeg skal sette inn todelt om et par uker. FER. Og kjenner igjen tankegangen din ;) Har like stor tro på et så lite utviklet egg som du har ;)
Min sønn var todelt. Jeg hadde ikke noe tro på det forsøket, men jammen ble det verdens fineste gutt❤️ Lykke til:)

Takk for svar. Gikk ikke vår vei denne gangen, fikk mens i dag.
Gratulerer med gutt, godt å høre det er noen som lykkes ❤
Og lykke til med innsett daydream, håper det klaffer hos deg❤

Back
Topp