Noen andre sippesjurer her inne?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
:sad010:sad010Jeg føler meg helt håpløs...tårene triller for den minste ting. En reklame på TV, serieslutt på Big Bang, og det verste er de derre snuskete filmsnuttene på Facebook med barn som finner igjen hunden sin, eller soldater som kommer hjem overraskende:sad010
Og fryktelig nærtakende er jeg og:laughing005 sambo kan jo nesten ikke si noe uten at jeg blir surken...sånn her var det ikke sist (for 16år siden) :laughing005

igår sprutet tårene da jeg så en video av ett dovendyr som ble hjulpet over veien av en mann :p Den var så søt

Jepp kjenner meg igjen. Akkurat ferdig å sippe etter en filmsnutt på Facebook om en gutt på 5/6 år som ikke klarte sparke en planke så den delte seg i to. Haha. Han klarte det til slutt da :laughing002

Jepp kjenner meg igjen. Akkurat ferdig å sippe etter en filmsnutt på Facebook om en gutt på 5/6 år som ikke klarte sparke en planke så den delte seg i to. Haha. Han klarte det til slutt da :laughing002

Den sippa jeg også av, DEN jubelen når han klarte det! :crybaby2

Sipper av alt... :hilarious::hilarious: Var sånn i forrige svangerskap også.
Jeg kan fort sippe også tenker jeg at dette er jo ingenting å sippe over, og da sipper jeg og ler samtidig :hilarious::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Føler meg sååå på trynet :wtf:

Jepp.. her går det fort i fra hysterisk latter til hylgrining........

Jeg også går ofte fra latter til grining :excited001:smiley-angry017
Føles som jeg er på et eller annet dop.

Ja, spesielt når jeg ser på videoer av stakkarslige barn...

Hahaha du er ikke alene. Jeg slipper til hver minste lille reklame som er litt søt eller trist :hilarious:

Om det er en liten trøst. Så blir det bedre noen år etter at babyen er født. Men tydeligvis ikke helt bra. Sipper over facebookvideoer stadig vekk enda..:laughing005

Er lettrørt fra før så det skal ikke så mye til nå heller, så her triller tårene på godt og vondt..

Ser på Parks & Recs, som er tidenes morsomste serie, og gråter av hver episode! Er det mulig å være så lettrørt? :shy:

Jeg var lettrørt i utgangspunktet, men nå går det over alle støvleskaft. Klarer såvidt å tenke på en trist/fin film jeg en gang har sett, før tårene kommer.

Sang sammen med sønnen i går da han øver til en forestilling. Så kom "can you feel the love tonight ", på norsk da, men da klarte jeg ikke synge mer, begynte å sippe. Sipper nesten nå også bare av å skrive dette.

Føler på det samme selv. Gråter mye lettere av alt og ingenting, samtidig som jeg lettere tar meg nær av det samboer sier og gjør. Prøver selvfølgelig å skjule det så godt jeg kan da jeg skjønner selv at dette er pga hormonene, men ikke alltid like lett:p Blir ikke mindre hormonell de gangene han må påpeke det heller:p

Back
Topp