Kjenne livmor stående?

Firsttry2019

Glad i forumet
Novemberbarna 19
Junibollene 2023
❁ Juliskatter 2026 ❁
Er det noen som lettere kjenner livmor når dere står oppreist enn når dere ligger? Når jeg står kjenner jeg at det tydelig har blitt hardere på en måte i hele området ovenfor skambeinet. Prøver å kjenne etter det samme når jeg ligger, men da kjenner jeg ikke noe:p

Jeg kjenner livmoren best når jeg ligger. Nå trenger jeg ikke å kjenne etter den, for den har begynt å komme tydelig frem :D Men når jeg står, føler jeg bare hele magen er steinhard, så klarer ikke helt å skimte når jeg faktisk treffer livmoren eller bare magen.

Jeg kjenner livmoren best når jeg ligger. Nå trenger jeg ikke å kjenne etter den, for den har begynt å komme tydelig frem :D Men når jeg står, føler jeg bare hele magen er steinhard, så klarer ikke helt å skimte når jeg faktisk treffer livmoren eller bare magen.

Hmm, så rart.. Føler alt bare er slapt på en måte når jeg ligger...mens når jeg står så kjenner jeg i alle fall at det er noe hardere der:bored:

Hmm, så rart.. Føler alt bare er slapt på en måte når jeg ligger...mens når jeg står så kjenner jeg i alle fall at det er noe hardere der:bored:
Jeg er motsatt. Når jeg ligger kjenner jeg helt klart en hard "ball", men ingenting når jeg står.

Kjenner den bare når jeg ligger, tror jeg :)

Kjenner den ikke. Har bakovervendt livmor og den har ikke vippet helt opp enda. Men magen begynner likevel å synes. Merkelig :p

Kjenner den ikke. Har bakovervendt livmor og den har ikke vippet helt opp enda. Men magen begynner likevel å synes. Merkelig :p

Jeg har ekstrem bakovervendt livmor å her har magen begynt å ta form å vokse, men skjenner den heller ikke :woot: tror det er normalt kanskje?

Rart.. Jeg kjenner ikke så mye, og ingenting synes enda..så spent på hvor lenge det går før noe skjer:p

Kjenner godt både stående og liggende, men kanskje best liggende om morgenen :P

Når jeg ligger både ser man og kjenner livmoren veldig tydelig:happy: Når jeg står klarer jeg ikke kjenne noe annen enn at magen er blitt hardere, men man begynner å se at jeg er gravid. Klarer ikke holde magen inne lengre :rolleyes:

Jeg kunne først kjenne den stående og ikke liggende, men i dag tidlig kunne jeg tydelig kjenne den også liggende, og det etter at jeg hadde vært på do :)

Jeg har ekstrem bakovervendt livmor å her har magen begynt å ta form å vokse, men skjenner den heller ikke :woot: tror det er normalt kanskje?

Ja tror det er normalt. Jeg var på UL her om dagen, og den er på vei oppover, men fremdeles litt bakovervendt her. Så jeg kjenner ikke selve livmoren selv, og magen er flat når jeg ligger på ryggen. Men litt synlig når jeg står. Det er vel veldig individuelt :)

Back
Topp