Topp 100

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
hvordan fungerer denne topp 100-premieringen? Trekkes det premier blant de som ligger på topp 100 eller må man være heeelt på topp for å vinne? MaiMamma2015 feks - du er jo queen of forum :) Jeg har hatt mye sofatid i det siste, så ser jeg er på topp 100-lista, så da må jeg jo vite hva detta er :p

Man må være blant de 100 :) i forrige mnd var det kriterier med så så mange innlegg for å vinne de ulike premiene, men tror ikke det er sånn nå.

Ja jeg ligger visst på topp nå, og så kan jeg ikke vinne en gang :hilarious: vant jo babynest nå sist :rolleyes:

Man må være blant de 100 :) i forrige mnd var det kriterier med så så mange innlegg for å vinne de ulike premiene, men tror ikke det er sånn nå.

Ja jeg ligger visst på topp nå, og så kan jeg ikke vinne en gang :hilarious: vant jo babynest nå sist :rolleyes:
Er det en regel? Aldri hørt om

Utrolig kult at du vant! Men du kan kanskje vinne de andre premiene denne gangen selv om du vant babynest sist?

Er det en regel? Aldri hørt om
Var ei som skrev det her inne tidligere i mnd, at hun ikke kunne vinne enda fordi hun vant i mars, så jeg antok at det var sånn

Utrolig kult at du vant! Men du kan kanskje vinne de andre premiene denne gangen selv om du vant babynest sist?
Ja kanskje? Jeg ønsker meg pysjen. Men gir ikke opp, det kommer alltid en ny mnd :P

Hahaha jeg har aldri vunnet noe før her inne da :hilarious: vant en gang ett gavekort på Jollyroom ett annet sted, typ 2 år før jeg fikk barn, ante ikke hva Jollyroom var en gang den gangen :P og så vant jeg resirkulert brevpapir da jeg var 9. Ca 3 ganger i mitt liv :laughing002 venter flittig og optimistisk på Lottoen hver lørdag :laughing002

Ja kanskje? Jeg ønsker meg pysjen. Men gir ikke opp, det kommer alltid en ny mnd :p

Pysjen er veeeldig fin. Og på mange av bildene på nett viser de mange modeller som er dårlig sydd (at mønsteret ikke matcher på begge sider av stolpen), men den vi valgte var heldigvis helt perfekt! Og så myk og god!

@MaiMamma2015m du har jo vært helt superb denne måneden!

Var ei som skrev det her inne tidligere i mnd, at hun ikke kunne vinne enda fordi hun vant i mars, så jeg antok at det var sånn
Jeg har vunnet to ganger. Ikke så tett etterhverandre, men fullt mulig å vinne mer en en gang iallfall :)

Jeg har vunnet to ganger. Ikke så tett etterhverandre, men fullt mulig å vinne mer en en gang iallfall :)
Ja det tenker jeg også, bare hørte at var en form for «karantene». Men jeg kan jo ta feil, det gjør ikke meg noe :hilarious:

Pysjen er veeeldig fin. Og på mange av bildene på nett viser de mange modeller som er dårlig sydd (at mønsteret ikke matcher på begge sider av stolpen), men den vi valgte var heldigvis helt perfekt! Og så myk og god!
Lilleba har veldig godt og mykt stoff :)
@MaiMamma2015m du har jo vært helt superb denne måneden!
Ja jeg har visst det :hilarious:

Næsj, det har jeg aldri hørt før
Jo Daydream fant det ut. Hun spurte nå i april siden hun hadde vunnet før. De svarte at det er en karantene tid men ikke hvor lang den var. Usikker på hvor spm er for hun sendte svaret på snap, men sendt henne snap og spurt.

Last edited:
Hahaha jeg har aldri vunnet noe før her inne da :hilarious: vant en gang ett gavekort på Jollyroom ett annet sted, typ 2 år før jeg fikk barn, ante ikke hva Jollyroom var en gang den gangen :p og så vant jeg resirkulert brevpapir da jeg var 9. Ca 3 ganger i mitt liv :laughing002 venter flittig og optimistisk på Lottoen hver lørdag :laughing002
En vakker dag går 7 rette inn vet du :D

Back
Topp