Mammaklær

Har du hm i nærheten? Mine jeans ser man ikke at er mammabukser, og siden de er helt nye er de ikke vide rundt magen heller

Ja! Jeg kjøpte billig mammabukse på HM, sitter fint nå fordi den ikke har blitt så utvidet over magen, så sykt deilig!
Til vanlig bruker jeg 36, men kjøpte 38, det ble litt stort da det er mye stretch i buksene, så kjøp den størrelsen du er til vanlig :hilarious:

Nei her oppe i nord finnes ikke sånt:hilarious: Tør ikke bestille bukse på nett heller, skal vente til Oslotur i mai:happy:

Her har jeg gått i bare trusa de siste 5 ukene.. :hilarious: Har vel hatt bukse på 3-4 ganger totalt, haha! Også superviktig med stretcy, komfortabel truse. Klarer ingenting som strammer over magen :yuck:

Hahah så godt det ikke bare er meg!:hilarious::hilarious:

Har noe fra sist, men det hjelper lite når de er små allerede. Gikk ikke ned igjen særlig etter nr. 1. På tide med litt innkjøp ja:hilarious:

Har tatt i bruk gravidtights og truser. Jeg takler ikke noe som strammer over magen. Bruker tights i medium, men ser at jeg må opp til large nå. Får ta en tur på mandag å kjøpe noen flere.

Kjoler og longs! er det som redder meg for tiden. Nå må jeg bare finne meg en fin jakke som kan gå til

Kjoler og longs! er det som redder meg for tiden. Nå må jeg bare finne meg en fin jakke som kan gå til
Jeg bruker også kjoler når det er fint vær.. men høyeste temperatur her hittill i år har vært 12grader, så jeg har ullstrømpebukse under. Kan dog ikke bruke kjoler på jobb (barnehage)

Jeg bruker også kjoler når det er fint vær.. men høyeste temperatur her hittill i år har vært 12grader, så jeg har ullstrømpebukse under. Kan dog ikke bruke kjoler på jobb (barnehage)

Kan ikke skryte av varmen her heller, det snør til tider. Men bruker ull longs og skjerf, da går det fint.
Hvorfor ikke kjole i bhg? Jeg har jobbet i bhg, der var det en som alltid brukte kjoler:happy: Så lenge det ikke er «på tur ut på byen» kjoler så er det vel ikke noe problem. Er jo bare å dra på seg en tykk utebukse når man skal ut:cat:

Kan ikke skryte av varmen her heller, det snør til tider. Men bruker ull longs og skjerf, da går det fint.
Hvorfor ikke kjole i bhg? Jeg har jobbet i bhg, der var det en som alltid brukte kjoler:happy: Så lenge det ikke er «på tur ut på byen» kjoler så er det vel ikke noe problem. Er jo bare å dra på seg en tykk utebukse når man skal ut:cat:
De kjolene jeg har som passer blir gjerne litt for korte etter min smak og jeg føler behov for shorts, og der har jeg ikke så mange som passer. Jeg er veldig sær på det der.

Her er det også kjoler som gjelder!
Jeg er veldig glad i å gå i hverdagskjoler på jobb da, så det funker veldig fint :)

Og så strømpebukse i XL, så den kan trekkes godt oppunder puppene :)

Gravidbukser måtte jeg kjøpe nesten med en gang. :laughing002 Magen begynte å vokse tidlig!
Mine bukser sluttet å passe i uke 4! Idag fikk jeg en haug med klær fra Zalando.de, inkludert badedrakt for gravide :p Håper den passer lenge. Fikk også capri, shorts og tights. Samt 3 singleter og 1 skjorte. Passet veldig fint når det er såpass varmt her :)

Mine bukser sluttet å passe i uke 4! Idag fikk jeg en haug med klær fra Zalando.de, inkludert badedrakt for gravide :p Håper den passer lenge. Fikk også capri, shorts og tights. Samt 3 singleter og 1 skjorte. Passet veldig fint når det er såpass varmt her :)
Åh, så greit da! Fint med litt påfyll i klesskapet når ingenting passer lenger! :) Jeg handlet bher for noen tusen kr. Ikke så lenge før jeg ble gravid. De er nå for små :crybaby2

Åh, så greit da! Fint med litt påfyll i klesskapet når ingenting passer lenger! :) Jeg handlet bher for noen tusen kr. Ikke så lenge før jeg ble gravid. De er nå for små :crybaby2
Kjenner til det!

Hentet meg en pose med t-skjorter for gravide og en tynn joggebukse i dag, godt!!

Pakket bort alt det vanlige tøyet tidligere denne uka. Nå er det kun de videste fin-toppene som er i bruk som ikke er mammatøy.
Så her går det i mammaklær.
Ulempen er at man blir veldig tydelig gravid når man får på seg tøy med plass til magen. Både babykulen og alt det andre :angelic:

Har kjøpt en kjole som jeg allerede har kunnet bruke, og noen magebånd. Det blir nok mye mer etter hvert for denne magen lever sitt eget liv og vokser for hver time som går (føles slik i alle fall.. he he)

Back
Topp