Gratulerer med overstått 17. Mai :)

Missie

Forelsket i forumet
VIP
Januarlykke 2020
Gratulerer med overstått dag.

Gjorde dere noe hyggelig på 17.mai? Selv dro jeg til fjells og gikk noen mil med familien. Det var helt magisk, og kjennes godt på kroppen.
Kunne ikke hatt en bedre dag mtp på været, og opplevelse. Dette har vært en tradisjon i mange år.

Hva gjorde du? :happy:

Vi spiste pizzabuffet på Peppes, også grillet vi på kvelden :cat: jeg er ikke i kjempeform for tiden, så vi stod over å se på toget i tilfelle jeg endte opp sittende på bakken av bekkensmerter eller kynnere.

Vi spiste pizzabuffet på Peppes, også grillet vi på kvelden :cat: jeg er ikke i kjempeform for tiden, så vi stod over å se på toget i tilfelle jeg endte opp sittende på bakken av bekkensmerter eller kynnere.

Tenker pizzabuffet var populært! Aldri feil med pizza :hungry:

Høres ut som dere hadde en fin 17. Mai likevel :happy: Greit å ta det etter dagsformen :joyful:
Har du termin nå i disse dager?
Uansett, masse lykke til med fødselen:happy:

Last edited:
Tenker pizzabuffet var populært! Aldrk feil med pizza :hungry:

Høres ut som dere hadde en fin 17. Mai likevel :happy: Greit å ta det etter dagsformen :joyful:
Har du termin nå i disse dager?
Uansett, masse lykke til med fødselen:happy:
Neida, jeg er bare 15 uker imorgen, men har visst vært veldig uheldig tidlig med plager.

Neida, jeg er bare 15 uker imorgen, men har visst vært veldig uheldig tidlig med plager.

Oisan, det får en si. Noen skal tydeligvis plages mere enn andre. Kjedelig at det er slik, håper det på en måte går seg til slik at svangerskapet blir en god opplevelse også :happy119

Back
Topp