Blodtype

FrkPippi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Jeg fikk vite i dag at jeg er Rd negativ så blir spennende å se hva lille frøkna har! Noen flere som har fått svar på blodtype? :)
 
Jeg visste det fra før av :) Er B rhesus + :) Får håpe at barnet i magen også er negativt for deg da :) Så slipper du styret med medisiner +++ etter fødsel
 
Ah, skjønner! Samboeren er rd positiv så hvis han er bærer av negativt gen (håpe håpe) er det ca 25% sjanse (sikkert veldig enkelt tolket) for at hun blir rd negativ... hvis han ikke er bærer av negativt er hun positiv.. æsj!
 
Håper det landet på negativ :)

Husker ikke blodtypen min jeg, men det er av den vanlige sorten! Haha :) Var ikke noe styr sist, i alle fall.
 
Jeg visste fra før av at jeg er 0- så er veldig spent på hvordan det går med bolla. Får jo oppfølging og sprøyter hvis bolla har positiv så vet jo at sånn sett så går det fint, men syns det er litt nervepirrende for det.
Mener samboer er positiv så heh...
Har jeg sagt jeg hater sprøyter?!:bored::hilarious:
 
Jeg er A rhesus -. Begge barna er også det. Spent på babyens blodtype:shy:
 
Jeg vet ikke hva jeg har, men sist jeg fikk barn kan jeg ikke huske noe medisiner eller annet.. ?
 
Jeg vet ikke hva jeg har, men sist jeg fikk barn kan jeg ikke huske noe medisiner eller annet.. ?
Da er du nok mest sannsynlig rhesus positiv, altså at du har en + type
 
Jeg er også - :) har ikke vært noe styr. Fått en sprøyte etter fødsel, men vært så høy på fødsel at jeg ikke har fått det med meg.
 
Back
Topp